Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på ei skikkelig kul Levisbukse uten stretch. Men problemet er at jeg ikke finner ei fineste som passer i fasongen. Er normalt slank, men har ei litt stor rumpe. Alle buksene blir derfor for trange i rumpa, selv om de passer i beina. Hvilke modeller bruker dere andre som kjenner til dette problemet? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er da bare pent at den sitter stram over rumpa

Anonymkode: 25198...290

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor vil du ikke ha med stretch? Min favorittbukse er en Levis 712 som sitter helt perfekt. Levis 501 classic og lignende ser bare dumt ut på meg.

Anonymkode: 6557d...2bf

• Liker 1
Skrevet

517-buksa var perfekt den gang jeg var ung. Vet ikke om de selges nå.

Anonymkode: 8efb9...208

Skrevet
På 30.10.2018 den 8.46, Eldorado skrev:

Har så lyst på ei skikkelig kul Levisbukse uten stretch. Men problemet er at jeg ikke finner ei fineste som passer i fasongen. Er normalt slank, men har ei litt stor rumpe. Alle buksene blir derfor for trange i rumpa, selv om de passer i beina. Hvilke modeller bruker dere andre som kjenner til dette problemet? 

Gå opp en størrelse og la de være litt løse i bena. Det er uansett ikke behagelig å gå med supertrange bukser som er helt uten stretch ;) 

Anonymkode: 8f15c...c74

Skrevet

Bare bestill forskjellige varianter fra Zalando og finn ut hvilke som passer deg. Selv syns jeg de alltid er for store i rumpa, men ville heller hatt større rumpe og smalere midje, så man må bare prøve seg fram. Det er gratis retur på Zalando.

Er det ikke stretch i alle olabukser nå?

Skrevet
På 31.10.2018 den 22.21, AnonymBruker skrev:

Er da bare pent at den sitter stram over rumpa

Ja, det er fint, men de jeg har prøvd hittil gjør rumpa helt flat

Skrevet
On 11/4/2018 at 7:12 AM, visp said:

Bare bestill forskjellige varianter fra Zalando og finn ut hvilke som passer deg. Selv syns jeg de alltid er for store i rumpa, men ville heller hatt større rumpe og smalere midje, så man må bare prøve seg fram. Det er gratis retur på Zalando.

Er det ikke stretch i alle olabukser nå?

Er ikke stretch i alle nei, hvis de er 100% bomull er de uten strecth. Med er de 98-99 bomull og resten stretch

Skrevet
On 11/5/2018 at 11:13 AM, Eldorado said:

Ja, det er fint, men de jeg har prøvd hittil gjør rumpa helt flat

Hmmm rart, syntes alle får fine rumper i Levis bukser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...