AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg bor i en oppgang hvor det bare er eldre og godt voksne folk som bor. De har bodd der lenge og kjenner hverandre sikkert veldig godt, men jeg kjenner de ikke så godt da jeg nesten aldri ser de. Jeg har bodd her i overkant av 2 år. Har aldri slått av en ordentlig prat med noen, bare hilset kjapt i oppgangen. Hun ene litt eldre har jeg alltid følt at har vært litt sånn hånlig uten at jeg vet om hun egentlig mener noe med det. Men i dag var jeg borte hele ettermiddagen og kvelden. Da jeg kom hjem, lå det plutselig noen reklameblader og aviser på dørmatten min som ikke var der tidligere (de var av ny dato). Det var ingen slike blader på de andre sine dører, så jeg antar at noen har lagt det der. Mulig jeg tolker dette helt feil, men jeg lurer på om det som har skjedd, er at noen har fått dette i postkassa og slengt det fra seg ved inngangspartiet. Så har en annen nabo kommet og tenkt "Det må sikkert være den unge outsideren oppe i blokka som har slengt det, så de skal nå jaggu få lov å rydde opp". Og om noen har lagt det på døren min fordi de antar det er meg og for å gjøre et poeng utav det. Hva tror dere? Anonymkode: e19ac...c79 1
Tapas Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 Snakk med dem. Få en god relasjon. Keep your friends close and enemies closer...
NancyDrew Skrevet 30. oktober 2018 #3 Skrevet 30. oktober 2018 Da hadde jeg tatt det opp og lagt det ned ved inngangspartiet igjen for å lage et nytt poeng. Akkurat nå, Tapas skrev: Snakk med dem. Få en god relasjon. Keep your friends close and enemies closer... Eller dette... Vi har det for kjedelig her i vår oppgang, ser du. Innså det når jeg nå så den passiv-aggressiv holdningen jeg ville kjørt.
Tapas Skrevet 30. oktober 2018 #4 Skrevet 30. oktober 2018 Akkurat nå, NancyDrew skrev: Da hadde jeg tatt det opp og lagt det ned ved inngangspartiet igjen for å lage et nytt poeng. Eller dette... Vi har det for kjedelig her i vår oppgang, ser du. Innså det når jeg nå så den passiv-aggressiv holdningen jeg ville kjørt. Fuck passiv aggressiv piss. Ødelegger bare ditt eget humør. Man må være litt oppertunistisk. Naboer er viktig å ha i tilfeller kriser, små tjenester når du skal på ferie evt. Bra at de er eldre. Den generasjonen er mer hjelpsomme.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #5 Skrevet 30. oktober 2018 Ellrr dette: Distributør gadd ikke gjøre jobbrn skikkelig, og dumpet det på ett sted. Det skjer i hvert fall Anonymkode: 4221b...dc1 3
NancyDrew Skrevet 30. oktober 2018 #6 Skrevet 30. oktober 2018 1 minutt siden, Tapas skrev: Fuck passiv aggressiv piss. Ødelegger bare ditt eget humør. Man må være litt oppertunistisk. Naboer er viktig å ha i tilfeller kriser, små tjenester når du skal på ferie evt. Bra at de er eldre. Den generasjonen er mer hjelpsomme. Klokka nærmer seg seks på morningen, litt smådårlig humor må man få prøve seg på. Ellers angående siste du skrev, den varierer veldig, altså. Her hvor jeg bor, i bygda generelt, vil jeg si at gjennomsnittlig er den yngre generasjonen mye mer hjelpsomme enn den eldre.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #7 Skrevet 30. oktober 2018 Problemet er at jeg ikke har noe påskudd for å plutselig ta kontakt. Eller noe å snakke med dem om. Noen ser jeg så sjelden at jeg kanskje ikke hadde kjent dem igjen på gata en gang. Hadde jeg f.eks. spurt noen av de jeg mistenker at det kunne ha vært, så kan det fort bli meg selv som beskylder andre som ikke har noe med det å gjøre. Det kan jo også være helt andre årsaker til at det ligger der, men virker litt rart at det havner akkurat her. Det irriterer meg at jeg ikke var hjemme i det tidsrommet, i tilfelle noen prøvde å ringe på. Anonymkode: e19ac...c79
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #8 Skrevet 30. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ellrr dette: Distributør gadd ikke gjøre jobbrn skikkelig, og dumpet det på ett sted. Det skjer i hvert fall Anonymkode: 4221b...dc1 Er nok ikke dem, de ville nok ikke gått opp flere etasjer for å slenge det akkurat her. Dessuten ble det lagt der for sent til at postmannen kunne ha gjort det. Det er selvfølgelig alltid en viss mulighet at det hadde ligget der fra tidligere uten at jeg har sett det på vei ut, men jeg tviler. Alt som er fremmed blir jo et blikkfang. Anonymkode: e19ac...c79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå