Gå til innhold

Går du på McDonalds eller Burger King?

Langstrømpe

Går du på McDonalds eller Burger King?  

1. 1. Går du på McDonalds eller Burger King?

• Jeg går på Burger King
      10
    • Jeg går ikke på noen av disse kjedene
      11
    • Jeg går på McDonalds
      12

Anbefalte innlegg

Personlig kan jeg ikke fordra disse kjedene. De er noen store kommersialiserte kjeder som driver rovdrift på sine ansatte og serverer elendig mat.

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke uttale meg om de driver rovdrift på sine ansatte, for jeg har ikke jobbet på et sånt sted, men maten derimot er jo kjempegod.

Burger King har definitivt de beste hamburgerne av Burger King og Mc Donalds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser hverken på Mc Donalds eller Burger King. Gjorde det endel før, men nå klarer jeg ikke gå inn der engang! Det lukter vondt, maten er definitivt ikke god og ofte er det møkkete der også.

Forresten, jeg kjører av og til Drive inn da for å kjøpe is. Det er det eneste som er godt der, og jeg slipper å gå inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linsi

Jeg har ikke sett noe som helst av det du sikter til i innlegget ditt.

Der vi går så er det alltid rent, lukter ikke noe vondt og maten er veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke maten er god på noen av disse stedene, så jeg unngår begge. Sliter faktsk med lukten jeg også, men ja, hvor ille det lukter varierer fra sted til sted

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pommes frites`en til burger king er kjempegod..mc donalds har noe å lære der.

Burgerne er stort sett bedre og, så BK blir nok "vinneren"

De har ikke fiskeburger da:( også jeg som er så svak for alt som er i nærheten av fiskepinner :lol: men men:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser på disse stedene veldig sjeldent, men når jeg først gjør det så kommer det an på hva jeg skal ha.

Chicken Nuggets - McDonalds (for BK har dem ikke)

Hamburger - BK (ordentlig grillet)

Chips - Maccer'n

Milkshake - BK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg går helt på McDonalds, men det er fordi de er billigst der, og når en skal kjøpe middagen der til to voksne og et barn så er det greit at det billigt. Men jeg mener at maten på Burger King er bedre, så hvis det er bare jeg som skal ha mat går jeg helst der. Men det kommer jo an på om jeg er i nærheten av begge to slik at jeg kan velge, går stort sett på den som er nærmest.

(Nå kommer sikkert noen til å henge seg opp i at jeg kjøper middagen der, men det er ikke hver dag vi gjør det. Det er bare når vi har handlet og jeg ikke orker å lage middag når kommer hjem.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...