AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg snakker nå om personer som ringer klarsynte, ser på videoer av guruer, og masse sånne videoer der de snakker om livet da. De blir sammen med menn som skader barna deres, får endelig kastet de ut etter mange år sammen. Treffer en ny mann, som hjernevasker så til de grader. Så viser det seg at denne mannen har tidligere offer og havner hos politiet, bare for å forklare hvor ille de er. Så ser vedkommende på gurufilmer...altså hører på at en guru snakker! jeg ser videoen, men liker ikke guruen. Jeg føler ikke at noe av det som kommer av kjeften hans er ekte. Plutselig så sier vedkommende det samme om denne guruen, og finner en ny favoritt "coach" om en kan kalle de det, eller slik selvutvikler! Jeg liker ikke denne coachen, jeg ser sleipheten lang vei og googler vedkommende..kommer advarsler. Så sier personen jeg kjenner at hun føler det samme, finner så en ny person å høre på! Si meg, hva er det med folk som må ha slike veiledere? jeg føler det er forferdelig masse humbug i de bransjene der! Noen kan selvfølgelig sine saker, men jeg blir litt irritert når personer som tydeligvis ikke evner å tenke selv skal gi råd til alle rundt seg. Og når det oppstår store konflikter med folk rundt, så ringer de klarsynte for å få bekreftet at det er de som har rett..hele tiden. Den klarsynte tar jo alltid siden til den som ringer! Har de kanskje et veldig behov for å føle seg spesielle? Anonymkode: 25e0b...31a 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen kan selvfølgelig sine saker, men jeg blir litt irritert når personer som tydeligvis ikke evner å tenke selv skal gi råd til alle rundt seg. Du er jo like paranoid selv da. Det finnes ingen klarsynte... Tror dere også på julenissen? Anonymkode: e9881...76a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå