AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg har gått i behandling i lang tid. I vår kom vi igjen inn på dette med legning, sex osv. Ene gangen ble det så behandler snakket veldig mye om å like sin egen kropp og å ha et naturlig forhold til kropp, nakenhet, sex og onani, og en oppfordring til å i det minste onanere jevnlig... Ting har utviklet seg og jeg onanerer da lysten kommer over meg, men altfor ofte hvis jeg slapper av å lar tankene vandre istedenfor å fokusere veldig på en fantasi e.l. Dukker hun da opp i hodet mitt med denne avslutningsreplikken sin. Skikkelig turnoff med tanke på alt vi har snakket om. Bare for å understreke det, så tenker jeg absolutt ikke på henne på en seksuell måte!! Men hvordan kan jeg bryte denne koblingen i hjernen mellom hun og onani/sex? Det føles så utrolig feil! Anonymkode: e5d4e...ab2
Hadley Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 Få en behandler av kjønnet du ikke tenner på? Relativt enkelt.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #3 Skrevet 30. oktober 2018 Det er jo ikke tenning det handler om i det hele tatt. Jeg tenner ikke på henne og blir ikke kåt da jeg tenker på henne, men hun kan dukke opp i tankene mine da jeg er kåt fordi hun er en av veldig få jeg har snakket med om dette. Anonymkode: e5d4e...ab2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå