AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #1 Skrevet 29. oktober 2018 Ser ikke folk som smører på for mye eyeliner på at det ikke er pent? De kunne blitt så mye penere om det ikke var for alt det svarte rundt øynene. Anonymkode: e9c96...9d6
Drakan Skrevet 29. oktober 2018 #2 Skrevet 29. oktober 2018 Ser ut som det har blitt smurt ut i løpet av dagen Med tanken på øyenskyggen så er det noen som ikke sminker seg selv ofte. Om du er en venn kan du jo hjelpe
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #4 Skrevet 29. oktober 2018 5 minutter siden, Drakan skrev: Ser ut som det har blitt smurt ut i løpet av dagen Med tanken på øyenskyggen så er det noen som ikke sminker seg selv ofte. Om du er en venn kan du jo hjelpe Er ikke noen jeg kjenner. Dessuten så bruker ikke jeg sminke ofte, og når jeg først gjør det så er det veldig lite. Skal ikke skryte på meg at jeg er så flink med sminke, men synes det ser grusomt ut med før mye eyeliner, ihvertfall når det ikke er tatt på pent. 2 minutter siden, NancyDrew skrev: Hvor fant du dette bildet? Internettet. Anonymkode: e9c96...9d6
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #5 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg syns smokey-eyes kan være superfint. Anonymkode: 2c642...946
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #6 Skrevet 30. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg syns smokey-eyes kan være superfint. Anonymkode: 2c642...946 Ja, hvis det er pent sminka så er det kjempefint. Men ikke når det er klatta på. Anonymkode: e9c96...9d6
Ullpledd Skrevet 30. oktober 2018 #7 Skrevet 30. oktober 2018 (endret) Vi mennesker har veldig lett for å se oss blinde på utseende. Én kommentar på jeg var så pen når jeg brukte rettetang på håret mitt, førte til at jeg ødela håret i år fremover. Det er veldig mange ting som kan få oss til å føle oss fine, uavhengig om det faktisk er det. Kanskje denne damen har lest at øynene blir store og markante med eyeliner, og derfor føler seg veldig fin med dette. Er det ikke fint at hun kan gjøre for å føle seg ekstra fin?😊 Endret 30. oktober 2018 av Ullpledd 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #8 Skrevet 30. oktober 2018 1 minutt siden, Ullpledd skrev: Vi mennesker har veldig lett for å se oss blinde på utseende. Én kommentar på jeg var så pen når jeg brukte rettetang på håret mitt, førte til at jeg ødela håret i år fremover. Det er veldig mange ting som kan få oss til å føle oss fine, uavhengig om det faktisk er det. Kanskje denne damen har lest at øynene blir store og markante med eyeliner, og derfor føler seg veldig fin med dette. Mer det ikke fint at hun har noe hun kan gjøre for å føle seg fin?😊 Joda, flott om de som sminker seg sånn føler seg fine, men må innrømme at det blir et blikkfang. Anonymkode: e9c96...9d6
NancyDrew Skrevet 30. oktober 2018 #9 Skrevet 30. oktober 2018 7 minutter siden, Ullpledd skrev: Vi mennesker har veldig lett for å se oss blinde på utseende. Én kommentar på jeg var så pen når jeg brukte rettetang på håret mitt, førte til at jeg ødela håret i år fremover. Det er veldig mange ting som kan få oss til å føle oss fine, uavhengig om det faktisk er det. Kanskje denne damen har lest at øynene blir store og markante med eyeliner, og derfor føler seg veldig fin med dette. Mer det ikke fint at hun har noe hun kan gjøre for å føle seg fin?😊 Ah... Mimrer tilbake til den tiden jeg oppdaget hva en øyenbrynspenn kunne gjøre. Gikk rundt med to flotte, lubne larver klistret i panna. Er en regelrett fryd for øyet å se tilbake på den bittepittelille millimeter’n som separerte ene larven fra den andre 1
Drakan Skrevet 30. oktober 2018 #10 Skrevet 30. oktober 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke noen jeg kjenner. Dessuten så bruker ikke jeg sminke ofte, og når jeg først gjør det så er det veldig lite. Skal ikke skryte på meg at jeg er så flink med sminke, men synes det ser grusomt ut med før mye eyeliner, ihvertfall når det ikke er tatt på pent. Internettet. Anonymkode: e9c96...9d6 … om dette er et tilfeldig bilde fra nettet, synes jeg du ikke burde diskutere sånt her. Føles det bedre å dømme andre? Du får i alle fall ingen stjerne på oppførsel 😶 2
Skilpadden Skrevet 30. oktober 2018 #11 Skrevet 30. oktober 2018 Vil ikke være hun damen, men er dette bilde fra en privatperson bør det slettes. 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #12 Skrevet 30. oktober 2018 9 minutter siden, NancyDrew skrev: Ah... Mimrer tilbake til den tiden jeg oppdaget hva en øyenbrynspenn kunne gjøre. Gikk rundt med to flotte, lubne larver klistret i panna. Er en regelrett fryd for øyet å se tilbake på den bittepittelille millimeter’n som separerte ene larven fra den andre 😂 Vi trenger deg i denne tråden! Anonymkode: 36884...407 1
NancyDrew Skrevet 30. oktober 2018 #13 Skrevet 30. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😂 Vi trenger deg i denne tråden! Anonymkode: 36884...407 Åh! Som jeg skal kose meg nå! Tusen takk
Nerine_ Skrevet 30. oktober 2018 #14 Skrevet 30. oktober 2018 Personen på bilde bryr seg nok nada om hva du skulle mene, heldigvis. Utrolig ufint å stjele et bilde av en privatperson, legge det ut på et åpent forum, for så å kritisere måten hun velger å sminke seg på.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #15 Skrevet 30. oktober 2018 Personen burde heller fokusere på bryna, og ikke rammer inn trynet til dama. Anonymkode: 21e0b...58d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå