AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #1 Skrevet 29. oktober 2018 Ser at man kan bestille privat time for sminke veiledning på makeup store. Noen som har erfaring med det? er de flinke makeup utdannede? På MAC butikkene syns jeg bare de er mer sirkusartister og skal klæsje mest mulig sminke på. Ønsker å lære å sminke meg naturlig Anonymkode: 489c0...594
Yuumi Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 Hvorfor betale for det når du kan bruke youtube
Trikken Skrevet 30. oktober 2018 #3 Skrevet 30. oktober 2018 De fleste som jobber på parfymeri har lang erfaring og gode kunnskaper. Er bare dra innom så legger de nok på deg og hjelper deg.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #4 Skrevet 30. oktober 2018 15 timer siden, Emblja skrev: Hvorfor betale for det når du kan bruke youtube Fordi jeg syntes YouTube er for vanskelig, da skal man gjerne bruke åtte produkter bare på huden mens jeg har lest at makeup store hjelper å finne de produktene som passer for akuratt meg , og at sminkekurset tilpasses kunden. Pengene er verdt det for meg som ikke har blitt noe bedre av sikkert 200 YouTube videoer, og tapt mange tusen kr på å kjøpe produkter anbefalt der fordi de passer den personen selv eller er sponset.. Anonymkode: 489c0...594
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #5 Skrevet 30. oktober 2018 15 timer siden, Trikken skrev: De fleste som jobber på parfymeri har lang erfaring og gode kunnskaper. Er bare dra innom så legger de nok på deg og hjelper deg. Kan man få sminkekurs der? Har bare fått hjelp med å finne farge og produkt der, ikke individuell kursing Anonymkode: 489c0...594
tirben Skrevet 30. oktober 2018 #6 Skrevet 30. oktober 2018 Har fått sminkeveiledning der, og var veldig fornøyd med det! Ble fast kunde der etter det, og ble skikkelig lei meg da denne Make-up store butikken ble nedlagt etter noen år. Foretrekker Make up store foran MAC på veiledning.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #7 Skrevet 30. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man få sminkekurs der? Har bare fått hjelp med å finne farge og produkt der, ikke individuell kursing Anonymkode: 489c0...594 Kicks har ihvertfall. Du kan velge mellom ulike typer sminkekurs/gjennomgang. Veit ikke om alle butikkene har og om du må booke på forhånd. Da får du også valgt mellom flere merker heller enn sånn som på makeup store hvor de bare har eget merke. Anonymkode: a5479...e16
Trikken Skrevet 30. oktober 2018 #8 Skrevet 30. oktober 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man få sminkekurs der? Har bare fått hjelp med å finne farge og produkt der, ikke individuell kursing Anonymkode: 489c0...594 De fleste plasser ja. De hjelper deg med fargene og viser hvordan du legger de. type hud: base, foundation både type og farge, concealer, baking, setting rouge, lett contouring med solpudder øyeskygge hvordan legge, de fleste passer alle farger. Osv osv Eller du kan høre om du kan få en sminketime
Frostrose Skrevet 30. oktober 2018 #9 Skrevet 30. oktober 2018 Du kan få sminkekurs av makeup artist. Det beste er at det du betaler for kurset, får du ta ut i varer (595kr). Velg "dagsminke", og si at du vil ha det naturlig. De viser da foundstion Eller BB cream og en blush,øyeskygge(r) , eyeliner, maskara og noe på leppene. Jeg kjenner flere som har vært der, og de har vært fornøyde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå