Gå til innhold

Åsted Norge. Stenersen-saken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ingen egen tråd om "Åsted Norge" her på forumet, så jeg oppretter denne. 

Angående det mysteriet om drosje-sjåfør Gudmund Stenersen. Hva er egentlig poenget med å hale ut denne saken over så mange episoder? Det er bare noen få minutter om Stenersen-saken i hver enkelt episode. I forrige episode av Åsted Norge var det ett par minutter angående denne saken, og så avslutter de med "I neste episode" hvor de viser ett par stykker som løper gjennom en skog. Dette er vel for at TV-seerne skal tenke oj oj oj, så VANVITTIG spennende!!!! og TV 2 håper vel at flest mulig seere skal benke seg foran senere episoder bare for å få med seg noen få minutter av hver episode...

Det virker som TV 2 forsøker å hause opp spenningen mest mulig, hele greia fremstår temmelig clickbait-aktig. Og er jeg den eneste som mener at det er ganske tåpelig hvordan en likhund liksom skal finne spor etter en over FØRTI ÅR gammel sak, og hvordan de liksom er helt sikker på at nøyaktig dette bittelitte området helt garantert har noe med saken å gjøre? :klo:

Anonymkode: 2f8f4...c16

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig med deg.

Denne saken ville det stått om i aviser og vært på media hvis Stenersen virkelig ble funnet der. Da ville jo pårørende fått beskjed.

Jeg kan ikke tenke meg at tv2 har gått til pårørende og media og bedt de holde fred om saken fordi Åsted Norge skal få drøye saken ut o det lange.

• Liker 4
Skrevet

Det er vel for å holde på seere. Personlig ser jeg ikke så mye på det programmet lenger, omhandler jo bare krimsaker fra østlandsområdet, og der bor ikke jeg. Anbefaler forresten denne saken fra NRK om Stenersen  https://www.nrk.no/norge/xl/den-siste-drosjeturen-1.13972696

Anonymkode: 6624d...ced

Skrevet

Jeg synes også det er dumt, for det er jo SÅ spennende!

Også er jeg helt imponert over alt Asbjørn og teamet klarer å finne, Spor som politiet selv aldri klarte å finne... Det viser jo at mange gamle saker kunne vært løst, hvis ressursene hadde vært der.

Gleder meg til neste 5 minitter om Stenersensaken, for jeg er helt sikker på at jeg undert teaseren for neste episode så beinrester, i det området likhunden hadde markert.

Anonymkode: d7524...66c

• Liker 2
Skrevet

Det kan jo hende at de som sitter på opplysninger trenger litt tid til å bestemme seg om de vil si det de vet eller ikke. Folk trenger tid til å snakke sammen på bygda. Har det gått så lang tid siden han ble borte, så klarer vi vel å vente noen episoder til? 

Anonymkode: 11a01...442

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Også er jeg helt imponert over alt Asbjørn og teamet klarer å finne, Spor som politiet selv aldri klarte å finne... Det viser jo at mange gamle saker kunne vært løst, hvis ressursene hadde vært der.

Gleder meg til neste 5 minitter om Stenersensaken, for jeg er helt sikker på at jeg undert teaseren for neste episode så beinrester, i det området likhunden hadde markert.

Det er vel gått over FØRTI ÅR siden han forsvant. 

Tror du virkelig at det finnes noe som helst igjen å finne?? 

Skrevet
På 30.10.2018 den 21.34, AnonymBruker skrev:

Det er vel gått over FØRTI ÅR siden han forsvant. 

Tror du virkelig at det finnes noe som helst igjen å finne?? 

Hvorfor skulle det ikke det? Bein, lær, gummi osv forsvinner ikke på 40 år.

De trekker der nok ut for å holde historien gjennom alle episodene. Dere må også huske at dette er direktesendinger, og det kan godt være at det kommer tips etter episodene, slik at man faktisk ikke vet helt sikkert hva som har skjedd enda.

Håper de finner ut av det, så familien og rendølene får svar..

Anonymkode: 8aa45...2dc

Skrevet
På 30.10.2018 den 21.17, AnonymBruker skrev:

Jeg så også beinrester i den haugen de gravde opp. Er veldig spent på hva det er for noe. Nå kan jo det være bein fra mye rart, men tenk hvis det er fra Stenersen. Da har Asbjørn og teamet gjort en formidabel jobb! 
Når det er sagt, så syns jeg saken er utrolig spennende! Det gjør ikke meg noe at de sender det på den måten. Følger med på Åsted Norge uansett. Og Asbjørn er utrolig flink til å nøste opp i saker. 

Anonymkode: 1656d...e37

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle det ikke det? Bein, lær, gummi osv forsvinner ikke på 40 år.

De trekker der nok ut for å holde historien gjennom alle episodene. Dere må også huske at dette er direktesendinger, og det kan godt være at det kommer tips etter episodene, slik at man faktisk ikke vet helt sikkert hva som har skjedd enda.

Håper de finner ut av det, så familien og rendølene får svar..

Anonymkode: 8aa45...2dc

Jeg tror tynn gummi kan forsvinne på 40 år.

Anonymkode: f5bd2...365

Skrevet

Jeg synes åsted Norge heller kunne fokusert på flere forskjellige saker. Er bare to saker nå før pause, og etter pause er det Stenersen og noe informasjon om noe annet. 

Hadde vært fint for fam om han blir funnet, men trenger ikke media om det i flere episoder. Vil anta at det de finner i saken på opptaket er dyre rester eller noe.. Hadde de funnet Stenersen så hadde man hørt om det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...