AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #1 Skrevet 29. oktober 2018 Ble kalt inn til undersøkelse hos en ny lege i dag. På et punkt måtte hun sjekke om jeg hadde ømhet/vondter i livmor. Så hun puttet to fingre inn samtidig som hun trykket på magen min. "Gjør dette vondt?" Jeg svarte nei men følte at hun traff g-punktet mitt og det var ufattelig deilig! Det varte sikkert bare i 30 sekunder mens hun presset fingrene sine oppover i skjeden min og trykket men jeg ble kliss våt... hun hadde også en væremåte som tente meg.. Tenker fortsatt på henne. Er dette normalt? Betyr det at jeg er bifil? Anonymkode: 3ca96...aa2
Gjest Overrasket Skrevet 29. oktober 2018 #2 Skrevet 29. oktober 2018 Forstår hva du mener, jeg kunne blitt tent av en kvinnelig lege selv jeg, altså.
Ella Ellefantella Skrevet 29. oktober 2018 #3 Skrevet 29. oktober 2018 Det var vel berøringen, kanskje, ikke selve dama? Når det er sagt har jeg syntes et par damer vært litt hotte, men det har vært androgyne damer som mest sannsynlig egentlig var menn, altså født i feil kropp. Det har vært noe med utstrålingen. Jeg har ikke tent på dem, men hvem vet om jeg kunne gjort det. Jeg har egentlig bare tenk på dem som kjekke, akkurat som jeg ville gjort på en mann.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #4 Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Innlegget er ryddet for svar til slettet innhold. 17 timer siden, Ella Ellefantella skrev: Det var vel berøringen, kanskje, ikke selve dama? Når det er sagt har jeg syntes et par damer vært litt hotte, men det har vært androgyne damer som mest sannsynlig egentlig var menn, altså født i feil kropp. Det har vært noe med utstrålingen. Jeg har ikke tent på dem, men hvem vet om jeg kunne gjort det. Jeg har egentlig bare tenk på dem som kjekke, akkurat som jeg ville gjort på en mann. Jeg vet ikke, jeg tenkte ikke så mye over utseendet hennes før etter undersøkelsen, da så jeg henne med "nye øyne" på en måte og hun ble ufattelig hot.. Ts Anonymkode: 3ca96...aa2 Endret 30. oktober 2018 av Elaine Marley
Ella Ellefantella Skrevet 29. oktober 2018 #5 Skrevet 29. oktober 2018 (endret) 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Innlegget er ryddet for svar til slettet innhold. Jeg vet ikke, jeg tenkte ikke så mye over utseendet hennes før etter undersøkelsen, da så jeg henne med "nye øyne" på en måte og hun ble ufattelig hot.. Ts Anonymkode: 3ca96...aa2 Hvorfor trenger du å putte deg selv i boks? Kanskje du er mest hetero, men at det finnes noen få kvinner du tenner på? Tipper det gjelder de fleste som kaller seg hetero, meg selv inkludert. Selv om hårete bryst er det diggeste jeg vet Endret 30. oktober 2018 av Elaine Marley 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #6 Skrevet 29. oktober 2018 Helt vanlig i en slik situasjon tenker jeg,og jeg er hetero kvinne.Det ble nok et spesielt øyeblikk. Anonymkode: 46470...058
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #7 Skrevet 29. oktober 2018 38 minutter siden, Overrasket skrev: Forstår hva du mener, jeg kunne blitt tent av en kvinnelig lege selv jeg, altså. Stakkars lege, kan ikke engang gjøre jobben sin uten å bli et sexobjekt for menn..... Anonymkode: 43949...75d 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #8 Skrevet 29. oktober 2018 Alle "heterofile" kvinner er nok bifile. Anonymkode: caf28...f34
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #9 Skrevet 29. oktober 2018 23 minutter siden, Ella Ellefantella skrev: Hvorfor trenger du å putte deg selv i boks? Kanskje du er mest hetero, men at det finnes noen få kvinner du tenner på? Tipper det gjelder de fleste som kaller seg hetero, meg selv inkludert. Selv om hårete bryst er det diggeste jeg vet Deilig da ja jeg foretrekker hårete legger men fysøren hun her legen altså! Vekket følelser i meg som jeg aldri har oppdaget jeg kunne ha hos en dame. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alle "heterofile" kvinner er nok bifile. Anonymkode: caf28...f34 Er det en påstand eller fakta? Jeg har alltid ansett meg selv som heterofil da jeg bare har hatt guttekjærester. Ts Anonymkode: 3ca96...aa2 1
Gjest fitteslikker Skrevet 29. oktober 2018 #10 Skrevet 29. oktober 2018 Det finnes ingen som er absolutt heterofile eller 100% homofile. Vi har alle sammen noe av det andre i oss. Sjansene for at legen din er bi eller lesbisk er, mye større en at du er det. For meg virker det som om hun helt bevisst trykket på go punktet ditt, og med det gjordet deg kåt. Hvordan reagerte hun da du ble kliss våt? Nei du er sannsynligvis ikke bi, men fascinert fordi hun ga deg lystfølese.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #11 Skrevet 29. oktober 2018 4 minutter siden, fitteslikker said: Det finnes ingen som er absolutt heterofile eller 100% homofile. Vi har alle sammen noe av det andre i oss. Sjansene for at legen din er bi eller lesbisk er, mye større en at du er det. For meg virker det som om hun helt bevisst trykket på go punktet ditt, og med det gjordet deg kåt. Hvordan reagerte hun da du ble kliss våt? Nei du er sannsynligvis ikke bi, men fascinert fordi hun ga deg lystfølese. Du vet nok selv at det ikke var bevisst, men du vil bare ha hendelsen i runkebanken 😛 Anonymkode: a2012...24a 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #12 Skrevet 29. oktober 2018 7 minutter siden, fitteslikker skrev: Det finnes ingen som er absolutt heterofile eller 100% homofile. Vi har alle sammen noe av det andre i oss. Sjansene for at legen din er bi eller lesbisk er, mye større en at du er det. For meg virker det som om hun helt bevisst trykket på go punktet ditt, og med det gjordet deg kåt. Hvordan reagerte hun da du ble kliss våt? Nei du er sannsynligvis ikke bi, men fascinert fordi hun ga deg lystfølese. Kilde? Anonymkode: cd048...da0
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #13 Skrevet 29. oktober 2018 8 minutter siden, fitteslikker skrev: Det finnes ingen som er absolutt heterofile eller 100% homofile. Vi har alle sammen noe av det andre i oss. Sjansene for at legen din er bi eller lesbisk er, mye større en at du er det. For meg virker det som om hun helt bevisst trykket på go punktet ditt, og med det gjordet deg kåt. Hvordan reagerte hun da du ble kliss våt? Nei du er sannsynligvis ikke bi, men fascinert fordi hun ga deg lystfølese. Er det sant? Når du sier det sånn, så har jeg en litt eldre bekjent som alltid har hatt guttekjærester men en dag plutselig giftet seg med en dame. Det virket ikke som hun reagerte noe nevneverdig, hun hadde allerede sånn gele greie da hun skulle putte fingrene inn men jeg visste selv at jeg ble våt. Men merker jeg ble utrolig nysgjerrig på jenter nå etter denne hendelsen. Skulle nesten trodd jeg var betatt om det ikke var for at jeg er streit! Tror du virkelig hun gjorde det med vilje? Betyr det at hun synes jeg var tiltrekkende? Ts Anonymkode: 3ca96...aa2
Gjest fitteslikker Skrevet 29. oktober 2018 #14 Skrevet 29. oktober 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det sant? Når du sier det sånn, så har jeg en litt eldre bekjent som alltid har hatt guttekjærester men en dag plutselig giftet seg med en dame. Det virket ikke som hun reagerte noe nevneverdig, hun hadde allerede sånn gele greie da hun skulle putte fingrene inn men jeg visste selv at jeg ble våt. Men merker jeg ble utrolig nysgjerrig på jenter nå etter denne hendelsen. Skulle nesten trodd jeg var betatt om det ikke var for at jeg er streit! Tror du virkelig hun gjorde det med vilje? Betyr det at hun synes jeg var tiltrekkende? Ts Anonymkode: 3ca96...aa2 Mange, (selvsagt ikke alle) homser og lesper tror at alle de møter av samme kjønn er interessert i dem. Det er «vi» jo ikke. Jeg er 53. og ble nylig forsøkt sjekket opp av en gutt på 25.Selv om jeg enda har et relativt bra utsende synes jeg at det for da være grenser. Mange av mine kamerater og ven nider opp i gjennom årene har opplevd det samme. Homser og lesper er bare «skrudd» sammen sånn. De kan liksom ikke la det være. Så, ja jeg tror hun fant deg tiltrekkende.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #15 Skrevet 29. oktober 2018 5 minutter siden, fitteslikker skrev: Mange, (selvsagt ikke alle) homser og lesper tror at alle de møter av samme kjønn er interessert i dem. Det er «vi» jo ikke. Jeg er 53. og ble nylig forsøkt sjekket opp av en gutt på 25.Selv om jeg enda har et relativt bra utsende synes jeg at det for da være grenser. Mange av mine kamerater og ven nider opp i gjennom årene har opplevd det samme. Homser og lesper er bare «skrudd» sammen sånn. De kan liksom ikke la det være. Så, ja jeg tror hun fant deg tiltrekkende. Wow. For noe sprøyt! Anonymkode: 3ce05...a0a 1
Gjest Alterego666 Skrevet 30. oktober 2018 #16 Skrevet 30. oktober 2018 Hun klemte på g-punktet og la press på blæra samtidig, og du lurer på hvorfor kroppen reagerte?
Elaine Marley Skrevet 30. oktober 2018 #17 Skrevet 30. oktober 2018 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. Endret 30. oktober 2018 av Elaine Marley 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #18 Skrevet 31. oktober 2018 Jeg ble opphisset av en mann som masserte meg daglig og etterhvert ukentlig etter en bilulykke. Jeg var 22 år gammel og konstant kåt slik mange gutter er i den alderen og plutselig var det mye mer kroppskontakt enn jeg var vant med. Og mer intimitet. Jeg ble kåt av bulen i treningsbuksa hans og de hvite, nærmest kritthvite nikesokkene hans der jeg lå og glante i gulvet gjennom hullet i benken og på sokkene som alltid var dratt over buksa hans mens han masserte steder vanligvis bare kjæresten tar på. Han tok så ekstremt behagelig på meg hele tiden. Alt var så mykt og godt (selv om deler av massasjen og noen av øvelsene var alt annet enn godt) så tok han så utrolig behagelig på meg gjennom mine myke joggedresser under øvelsene at det ble litt tennende. Og stoffet i joggedressene hans var så mykte og godt når det kom inntil min hud under massasjen. Eneste gang jeg har blitt litt tent av en annen mann i hele mitt liv. Jeg gikk til ham i to år. Og utviklet en sokkefetish av det. Nå er min kjære gymlærer så jeg får kost meg med hvite sokker daglig og hun elsker fotmassasjen. Hun bruker til og med to par hvite sokker over hverandre hver dag, dobbel lykke. Særlig om det ytterste paret er nike. Men det er jo deilig å se nike merket gjennom en annen sokk også. Menn jeg tror ikke jeg kunne hatt sex med en mann. Men kunne nok ha slikket sokkene til en mann kanskje. Anonymkode: 7f8b7...97f 1
Påkrevd Skrevet 31. oktober 2018 #19 Skrevet 31. oktober 2018 På 29.10.2018 den 23.16, AnonymBruker skrev: Stakkars lege, kan ikke engang gjøre jobben sin uten å bli et sexobjekt for menn..... Anonymkode: 43949...75d Kunne blitt, ikke har blitt. Legen til TS, derimot, fikk ikke gjort jobben sin uten å bli et sexobjekt for en kvinne
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #20 Skrevet 31. oktober 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble opphisset av en mann som masserte meg daglig og etterhvert ukentlig etter en bilulykke. Jeg var 22 år gammel og konstant kåt slik mange gutter er i den alderen og plutselig var det mye mer kroppskontakt enn jeg var vant med. Og mer intimitet. Jeg ble kåt av bulen i treningsbuksa hans og de hvite, nærmest kritthvite nikesokkene hans der jeg lå og glante i gulvet gjennom hullet i benken og på sokkene som alltid var dratt over buksa hans mens han masserte steder vanligvis bare kjæresten tar på. Han tok så ekstremt behagelig på meg hele tiden. Alt var så mykt og godt (selv om deler av massasjen og noen av øvelsene var alt annet enn godt) så tok han så utrolig behagelig på meg gjennom mine myke joggedresser under øvelsene at det ble litt tennende. Og stoffet i joggedressene hans var så mykte og godt når det kom inntil min hud under massasjen. Eneste gang jeg har blitt litt tent av en annen mann i hele mitt liv. Jeg gikk til ham i to år. Og utviklet en sokkefetish av det. Nå er min kjære gymlærer så jeg får kost meg med hvite sokker daglig og hun elsker fotmassasjen. Hun bruker til og med to par hvite sokker over hverandre hver dag, dobbel lykke. Særlig om det ytterste paret er nike. Men det er jo deilig å se nike merket gjennom en annen sokk også. Menn jeg tror ikke jeg kunne hatt sex med en mann. Men kunne nok ha slikket sokkene til en mann kanskje. Anonymkode: 7f8b7...97f Såkke du mannen din hver dag? Nei e jokke dæ hver dag. Anonymkode: 771ff...bd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå