Gå til innhold

Spontan abort og hvor lang tid kan kroppen bruke på å bli gravid på nytt. + ekle detaljer, obs obs.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å miste rundt den 6 oktober. I følge app og på egen kropp så merket jeg eggløsning rundt 21 og 22 oktober så vi hadde sex den 21 oktober.  Den 24 så kom det ekstremt mye slim, føltes som slimproppen kom to ganger den dagen. Så mye har jeg aldri opplevd før. Føltes for tungt til å være eggløsningsslim, syns det var litt ekkelt så jeg tørket meg fort begge gangene. 

Nå i går 28 og i dag den 29 så har jeg begynt å føle meg kvalm, har hodepine, tørr i munn og øyne. Forrige svangerskap sleit jeg mye med akkurat dette så i dag fikk det meg til å tenke at det kunne være noe. 

Mulig at kroppen har rukket å bli gravid? Sjekket meg ordentlig og livmor på fredag som var og det var tomt der da. Eventuelt for lite til å se noe. Har ikke hatt utslag på tester så kroppen rakk å kvitte seg med aborten skikkelig. 

Vekter med å ta test til tidligst 4 november. Mitt store spørsmål er bare om kroppen allerede kan ha blitt gravid? Har 32 dager syklus. 

Anonymkode: 85ba7...af7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fysisk mulig ja :)

Anonymkode: ba9be...84d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...