Gjest seroxata Skrevet 24. mars 2005 #21 Skrevet 24. mars 2005 at ingen døde.... stiller ikke særlige krav jeg
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2005 #22 Skrevet 24. mars 2005 at ingen døde.... stiller ikke særlige krav jeg På en måte et fint ønske, men mener du da at ingen heller skal bli født? Det er jo grenser for hvor mange det er plass til på jorden.
Gjest Violetta Skrevet 24. mars 2005 #23 Skrevet 24. mars 2005 For meg selv ønsker jeg meg en mann, og så et barn til, og en litt større plass å bo. Har det veldig lite her jeg bor nå. Og så ønsker jeg meg lappen og bil, men det ordner seg til sommeren. Ellers ønsker jeg at alle har noen de kan være glad i og som kan være glad i dem, at de har nok av det de trenger, og at de slipper å ha det vondt. Kravstor? Det er ikke krav, men ønsker...
Gjest LoisLane Skrevet 24. mars 2005 #24 Skrevet 24. mars 2005 Nå ønsker jeg meg først og fremst å bli frisk - det er usigelig trått å være syk i påsken med DET drømmeværet! I tillegg ønsker jeg meg en hage. Og masse penger, selvfølgelig. Glemte det helt: FRED PÅ JORD!
Felixa Skrevet 24. mars 2005 #25 Skrevet 24. mars 2005 Ønsker meg et godt og langt liv med min kommende mann og at vi får barn snart. Og selvfølgelig fred på jorden.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2005 #26 Skrevet 24. mars 2005 Jeg ønsker at jeg og mannen min skal kunne si "jeg elsker deg" hver eneste dag til døden skiller oss ad, og mene det. Må være godt å bli elsket hele tiden. Og så ønsker jeg at jeg, når jeg blir gammel, skal kunne se tilbake på livet og tenke at jeg både har gjort min del, og forsynt meg av det livet hadde å tilby! ......må bare komme meg ut av pysjamasen først..... Ja, og fred på jord, ja.
Gjest LoisLane Skrevet 24. mars 2005 #28 Skrevet 24. mars 2005 at ingen døde.... stiller ikke særlige krav jeg Takk for omtanken, Spidey, men dette høres ut som det ultimate mareritt.
Gjest seroxata Skrevet 24. mars 2005 #31 Skrevet 24. mars 2005 hmm, har jeg faktisk ikke tenkt over:/ men jeg er bare livredd for at folk rundt meg skal dø.. ok da, at i det minste de jeg er glad i ikke dør da....
Lassie Skrevet 25. mars 2005 #32 Skrevet 25. mars 2005 Jeg ønsker meg også et hus - og ingem økonomiske problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå