Gjest Nallene Skrevet 23. mars 2005 #1 Skrevet 23. mars 2005 Hva kan være grunnen til at det ikke alltid funker å trykke på "svar" og "siter"-knappene? Noen ganger går det helt fint, andre ganger (stort sett alltid) kommer det opp en melding hvor det står noe sånnt: "Kan ikke åpne nettområdet, operasjonen ble brutt". Jeg vil så gjerne være med i diskusjonene her. Ikke morsomt å lage temaer, se at folk svarer og det blir med det. Jeg får ikke til å svare igjen. Flere som har samme problem?
Gjest Madeline Skrevet 23. mars 2005 #2 Skrevet 23. mars 2005 Flere som har samme problem? Nei, det har jeg faktisk aldri opplevd. Vet desverre ikke hva du kan gjøre for å bli kvitt problemet. Har du sjekket PC`n for virus? Kanskje du kan bytte nettleser?
Gjest Spacegirl Skrevet 23. mars 2005 #3 Skrevet 23. mars 2005 Hva kan være grunnen til at det ikke alltid funker å trykke på "svar" og "siter"-knappene? Noen ganger går det helt fint, andre ganger (stort sett alltid) kommer det opp en melding hvor det står noe sånnt: "Kan ikke åpne nettområdet, operasjonen ble brutt". Jeg vil så gjerne være med i diskusjonene her. Ikke morsomt å lage temaer, se at folk svarer og det blir med det. Jeg får ikke til å svare igjen. Flere som har samme problem? Har du sjekket for virus og annet dritt (spyware o.l.)? Slike ting kan fort få maskinen til å oppføre seg litt merkelig :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå