Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hejsa,

Hvor mange penge bruger I på mobiltelefoni om mdr? og går det primært til sms eller til at ringe ?

Hvordan har I det med de netbaserede mobil abonnementer, hvor man betaler osv via nettet? :-)

Hilsen en nysgerrig :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Leola
Skrevet

Jeg bruker mobilen mye, regningene mine er på ca. 500-700 kroner pr. måned.

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg bruker kontantkort. Fylte opp for 1000 kr i januar og fikk ringetid for 2000 kr. Regner med at det holder ut året (hvis jeg er heldig). Bruker mobilen stort sett til sms.

Skrevet

Har ikke hustelefon, så mobilen brukes både til å ringe og til å sende sms med (men mest sms). Regninga ligger stort sett mellom 200 -400kr mnd :)

Skrevet

Tja, blir nok rundt 400 kroner inkl. abonnement. Bruker den mest til SMS.

Skrevet

Jeg ringer for ca 200-300,- i mnd.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg bruker mobilen svært lite. Kun til sms, ellers bruker jeg hustelefonen. Er jo så dyrt å bruke mobil, så jeg unngår det så langt det er mulig. Bruker kanskje 20 kr/mnd på mobil.

Gjest Anonymous
Skrevet
Har ikke hustelefon' date=' så mobilen brukes både til å ringe og til å sende sms med (men mest sms). Regninga ligger stort sett mellom 200 -400kr mnd :)[/quote']

Mange har kuttet ut hustlf for å spare penger,men jeg ringer ikke til de. Det er dyrt å ringe mobil.Om jeg må så blir det korte beskjeder. Litt trist at lange tlf. samtaler blir borte.

Gjest Gjesta
Skrevet

<<- mobilslave :P

men jeg har bra abbonement med lave priser da...

får mobilregning på 600,- kr.. :o)

Gjest Madeline
Skrevet

Mange har kuttet ut hustlf for å spare penger,men jeg ringer ikke til de. Det er dyrt å ringe mobil.Om jeg må så blir det korte beskjeder. Litt trist at lange tlf. samtaler blir borte.

Dette er jeg enig i. Skal jeg ringe til mobil, er det for å gi en beskjed el. Blir alt for dyrt å koseprate i mobil.

Gjest happyending
Skrevet

Jeg bruker ca 7-800kr i mnd på telefon, men det er inkl hustelefon, mobiltelefon og 2mbit internettlinje... Jeg merker at jeg blir mindre og mindre interessert i å bruke telefon jo lengre jeg jobber med det..

Tidligere hadde jeg ringt lite en mnd hvis regninga var på 2000kr... :S

Gjest gjesta
Skrevet

Får regninger på ca 300 kr pr. måned. Ser at jeg sender ca 200 tekstmeldinger og ringer ut ca 30 min.

Skrevet

Jeg bruker kontantkortet til Chess og fyller på via nett.

Bruker ca 300 kr mnd og 90 % av mobilbruken min er sms.

Skrevet

Vi har ikke hustelefon, og jeg har kvartalsregninger på ca 2000,-.

Bruker telefonen nesten utelukkende til å ringe.

Skrevet

Varierer fra 700,- - 1200,- mnd.. Bruker fonen til SMS og ringing. Ringer mye ang. jobben bl.a... Har ikke somla meg til å få dekket hundrelappene i mnd.. ;) Har heller ikke hustelefon, derav høy regning.

Skrevet

totalt har mannen og jeg regning på ca 8-900 kr pr måned.

Skrevet

Vi har ikke fasttelefon heller. Vi mottar faktura på ca 700-1400 per mnd. Går på både ringing og sms.

De vennene jeg har som har fasttelefon ringer meg fra mobilen hvis vi skal koseprate.

Skrevet

Ligger mellom 450 -800 her i gården. Klart mest av det går til ringing. Men så er jeg så håpløs at jeg bruker mob til å ringe selv når jeg er hjemme også da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...