født i går Skrevet 29. oktober 2018 #1 Skrevet 29. oktober 2018 Bare lov til å skrive i tråden når du er på besøk hos noen. Det er ikke lov til å bli tatt på fersken av vertskapet.
født i går Skrevet 6. november 2018 Forfatter #2 Skrevet 6. november 2018 Nå er jeg på do hos en venn og kom på denne tråden.
Sizz- Skrevet 8. november 2018 #3 Skrevet 8. november 2018 På 29.10.2018 den 20.31, født i går skrev: Bare lov til å skrive i tråden når du er på besøk hos noen. Det er ikke lov til å bli tatt på fersken av vertskapet. Hva mener du med tatt på fersken, er det å bli tatt for å skeive på mobil eller tatt for å konkret surfe KG?
Jerry Lee Skrevet 8. november 2018 #4 Skrevet 8. november 2018 Syns det er respektløst mot de man besøker å sitte å fortelle om det på KG. OG å sitte med nesa i tlf og brett overhodet når man er borte på besøk! 😛 1
Ild Skrevet 8. november 2018 #5 Skrevet 8. november 2018 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Syns det er respektløst mot de man besøker å sitte å fortelle om det på KG. OG å sitte med nesa i tlf og brett overhodet når man er borte på besøk! 😛 Er du på besøk, siden du skriver i denne tråden? Vi er hos svigers 1
Gjest Senil Skrevet 8. november 2018 #6 Skrevet 8. november 2018 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Syns det er respektløst mot de man besøker å sitte å fortelle om det på KG. OG å sitte med nesa i tlf og brett overhodet når man er borte på besøk! 😛 Sitter på 8 time på sykhusbesøk, så noe må man gjøre når pasienten sover.
Jerry Lee Skrevet 8. november 2018 #7 Skrevet 8. november 2018 Akkurat nå, Ild skrev: Er du på besøk, siden du skriver i denne tråden? Vi er hos svigers Nei. Bare sa hva jeg mener om det latterlige ved å sitte limt til tlf når man er hos andre.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. november 2018 #8 Skrevet 8. november 2018 (endret) , Endret 8. januar 2019 av AthenaRavenLuna
Jerry Lee Skrevet 8. november 2018 #9 Skrevet 8. november 2018 2 minutter siden, Senil skrev: Sitter på 8 time på sykhusbesøk, så noe må man gjøre når pasienten sover. Da er man ikke på besøk som i en hyggelig sammenkomst som jeg trodde dette dreide seg om. Det du nevner er jo klart noe annet og greit.
Cid Skrevet 17. oktober 2024 #11 Skrevet 17. oktober 2024 Lur Venn skrev (17 timer siden): Jeg sitter på dassen hos naboen Dass kleine. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå