født i går Skrevet 29. oktober 2018 #1 Del Skrevet 29. oktober 2018 Bare lov til å skrive i tråden når du er på besøk hos noen. Det er ikke lov til å bli tatt på fersken av vertskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
født i går Skrevet 6. november 2018 Forfatter #2 Del Skrevet 6. november 2018 Nå er jeg på do hos en venn og kom på denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sizz- Skrevet 8. november 2018 #3 Del Skrevet 8. november 2018 På 29.10.2018 den 20.31, født i går skrev: Bare lov til å skrive i tråden når du er på besøk hos noen. Det er ikke lov til å bli tatt på fersken av vertskapet. Hva mener du med tatt på fersken, er det å bli tatt for å skeive på mobil eller tatt for å konkret surfe KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. november 2018 #4 Del Skrevet 8. november 2018 Syns det er respektløst mot de man besøker å sitte å fortelle om det på KG. OG å sitte med nesa i tlf og brett overhodet når man er borte på besøk! 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ild Skrevet 8. november 2018 #5 Del Skrevet 8. november 2018 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Syns det er respektløst mot de man besøker å sitte å fortelle om det på KG. OG å sitte med nesa i tlf og brett overhodet når man er borte på besøk! 😛 Er du på besøk, siden du skriver i denne tråden? Vi er hos svigers 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 8. november 2018 #6 Del Skrevet 8. november 2018 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Syns det er respektløst mot de man besøker å sitte å fortelle om det på KG. OG å sitte med nesa i tlf og brett overhodet når man er borte på besøk! 😛 Sitter på 8 time på sykhusbesøk, så noe må man gjøre når pasienten sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. november 2018 #7 Del Skrevet 8. november 2018 Akkurat nå, Ild skrev: Er du på besøk, siden du skriver i denne tråden? Vi er hos svigers Nei. Bare sa hva jeg mener om det latterlige ved å sitte limt til tlf når man er hos andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. november 2018 #8 Del Skrevet 8. november 2018 (endret) , Endret 8. januar 2019 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. november 2018 #9 Del Skrevet 8. november 2018 2 minutter siden, Senil skrev: Sitter på 8 time på sykhusbesøk, så noe må man gjøre når pasienten sover. Da er man ikke på besøk som i en hyggelig sammenkomst som jeg trodde dette dreide seg om. Det du nevner er jo klart noe annet og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 16. oktober 2024 #10 Del Skrevet 16. oktober 2024 Jeg sitter på dassen hos naboen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. oktober 2024 #11 Del Skrevet 17. oktober 2024 Lur Venn skrev (17 timer siden): Jeg sitter på dassen hos naboen Dass kleine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå