AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #1 Skrevet 29. oktober 2018 Er så lei av å ha ansvaret for det ene og det andre. Mannen hjelper jo litt til hjemme, men da må han få beskjed om det, eller så spør han noen få ganger. Jeg studere, jobber full tid, må planlegge alt av aktiviteter, måltider, jeg må passe på at hunden våres får seg tur, har vann og mat, holde huset ryddig, passe på at klær blir vasket, passe på at sønnen vår har det han trenger, kler på seg ordentlig med klær, spiser........ Mannen min klarer jo ikke å se noen ting som må gjøres, selv om det er rutine. Begynner faktisk å lure på om han rett og slett er lat. Jeg er så drit lei og dette vet han godt! Jeg kommer til å stryke på eksamen, har ikke begynt på det ene faget engang, sønnen min klager på at jeg har for liten tid til han, jeg har dårlig samvittighet for alt jeg ikke får gjort, fritid kan jeg se langt etter, har ikke tid til venner eller annet. Jeg prøver så godt jeg kan å holde ting i sjakk. Mens mannen min sitter dag ut og dag inn å koser seg med sin hobby, klager på lite sex og krever mye av meg. Han tar mye plass. Jeg har så lyst på et barn til når jeg er ferdig med studien, det har vært drømmen min lenge, men jeg tror ikke jeg klarer det! Ikke uten hjelp. Jeg kan ikke gi så mye mer av meg selv nå. Anonymkode: f664f...ca5 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #2 Skrevet 29. oktober 2018 Snakker dere om disse problemene? Anonymkode: 639d0...61e 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #3 Skrevet 29. oktober 2018 Drit i å få flere barn. Bedre å tenke på hva dere allerede har. Fokuser på parforholdet deres, sønnen og egen fritid. Det siste dere trenger nå er vel enda mer kaos i familiehverdagen? Anonymkode: 55eaf...321 7
Sulo_V Skrevet 29. oktober 2018 #4 Skrevet 29. oktober 2018 I hvilken sosial klasse er dette? Han høres ut som et oppgulp fra underklassen. 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #5 Skrevet 29. oktober 2018 2 minutter siden, Sulo_V skrev: I hvilken sosial klasse er dette? Han høres ut som et oppgulp fra underklassen. Tosk! Anonymkode: b6f77...d05 6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #6 Skrevet 29. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Snakker dere om disse problemene? Anonymkode: 639d0...61e Ja, vi har snakket om det mange ganger. Han sier han forstår frustrasjonen min, at han skal bli bedre osv.....så går det litt, så er vi tilbake igjen. Anonymkode: f664f...ca5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #7 Skrevet 29. oktober 2018 30 minutter siden, Sulo_V skrev: I hvilken sosial klasse er dette? Han høres ut som et oppgulp fra underklassen. Vi er ganske langt fra underklassen. Tror jeg skjønner hva du mener, men han er nok ikke noen oppgulp fra underklassen. Anonymkode: f664f...ca5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #8 Skrevet 29. oktober 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drit i å få flere barn. Bedre å tenke på hva dere allerede har. Fokuser på parforholdet deres, sønnen og egen fritid. Det siste dere trenger nå er vel enda mer kaos i familiehverdagen? Anonymkode: 55eaf...321 Akkurat nå kan jeg ikke se for meg et barn til slik det er nå. Men jeg ønsker meg et barn til og har ikke akkurat verdens med tid igjen. Føler mannen min gjør det så vanskelig for meg når han ikke hjelper til. Anonymkode: f664f...ca5
Sulo_V Skrevet 29. oktober 2018 #9 Skrevet 29. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi er ganske langt fra underklassen. Tror jeg skjønner hva du mener, men han er nok ikke noen oppgulp fra underklassen. Anonymkode: f664f...ca5 Det var da betryggende. Jeg merker det allerede på din behagelige håndtering av min fremmelige påstand. White-trash-avskummet her på KG hadde gått rett i defensiven. Jeg kan se hvordan din umodne mann falt for din diskrete sjarm og håper han våkner opp og ser dine kvaliteter igjen.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #10 Skrevet 29. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er så lei av å ha ansvaret for det ene og det andre. Mannen hjelper jo litt til hjemme, men da må han få beskjed om det, eller så spør han noen få ganger. Jeg studere, jobber full tid, må planlegge alt av aktiviteter, måltider, jeg må passe på at hunden våres får seg tur, har vann og mat, holde huset ryddig, passe på at klær blir vasket, passe på at sønnen vår har det han trenger, kler på seg ordentlig med klær, spiser........ Mannen min klarer jo ikke å se noen ting som må gjøres, selv om det er rutine. Begynner faktisk å lure på om han rett og slett er lat. Jeg er så drit lei og dette vet han godt! Jeg kommer til å stryke på eksamen, har ikke begynt på det ene faget engang, sønnen min klager på at jeg har for liten tid til han, jeg har dårlig samvittighet for alt jeg ikke får gjort, fritid kan jeg se langt etter, har ikke tid til venner eller annet. Jeg prøver så godt jeg kan å holde ting i sjakk. Mens mannen min sitter dag ut og dag inn å koser seg med sin hobby, klager på lite sex og krever mye av meg. Han tar mye plass. Jeg har så lyst på et barn til når jeg er ferdig med studien, det har vært drømmen min lenge, men jeg tror ikke jeg klarer det! Ikke uten hjelp. Jeg kan ikke gi så mye mer av meg selv nå. Anonymkode: f664f...ca5 Slutt å rydd. La være å lage mat. La være å vaske klærne hans. Sønnen klarer seg med brødskiver frem til mannen din skjønner tegninga. Hvorfor skal han gidde når du gjør all jobben? Du overlever støv og rot i en periode. Gå til streik. Anonymkode: 7c931...5a6 7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #11 Skrevet 29. oktober 2018 46 minutter siden, Sulo_V skrev: I hvilken sosial klasse er dette? Han høres ut som et oppgulp fra underklassen. Kan opplyse deg om at dette problemet finnes i alle samfunnslag, med unntak av de som har tjenere til å gjøre alt for seg. Anonymkode: 7c931...5a6 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #12 Skrevet 29. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Slutt å rydd. La være å lage mat. La være å vaske klærne hans. Sønnen klarer seg med brødskiver frem til mannen din skjønner tegninga. Hvorfor skal han gidde når du gjør all jobben? Du overlever støv og rot i en periode. Gå til streik. Anonymkode: 7c931...5a6 He he, det har jeg gjort. Og det hadde han ingen problemer med desverre. Etterhvert prøvde jeg å kun ta meg og min sønns ting, og da stod han der uten bukse og boksere. Men han fikset det å han. Dro ut å kjøpte nye klær og vasket tøy med buksen sin etterpå 😒 Anonymkode: f664f...ca5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #13 Skrevet 29. oktober 2018 Men altså HVOR finner dere alle disse tafatte mannfolkene her inne på kvinneguiden? Jeg klarer faktisk ikke å fatte det? Anonymkode: a0153...8d5 4
Ild Skrevet 29. oktober 2018 #14 Skrevet 29. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: He he, det har jeg gjort. Og det hadde han ingen problemer med desverre. Etterhvert prøvde jeg å kun ta meg og min sønns ting, og da stod han der uten bukse og boksere. Men han fikset det å han. Dro ut å kjøpte nye klær og vasket tøy med buksen sin etterpå 😒 Anonymkode: f664f...ca5 Tror du gå deg for tidlig her. Hold ut lenger 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #15 Skrevet 29. oktober 2018 Studier har vist at menn har signifikant mindre empati enn kvinner. Konsekvensen av dette i parforhold blir at menn først og fremst tenker på seg selv, mens kvinner tenker på alle andre. Menn blir først opptatt av å bry seg om partneren sin, når det at hun ikke har det bra går ut over HAN. Anonymkode: 8f7d4...853 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #16 Skrevet 29. oktober 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men altså HVOR finner dere alle disse tafatte mannfolkene her inne på kvinneguiden? Jeg klarer faktisk ikke å fatte det? Anonymkode: a0153...8d5 Han er tafatt når det kommer til husarbeid og "typiske kvinneting". På jobb og andre ting er han ikke tafatt heldigvis. Hvordan er din mann? 😊 Anonymkode: f664f...ca5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #17 Skrevet 29. oktober 2018 19 minutter siden, Ild skrev: Tror du gå deg for tidlig her. Hold ut lenger Ja det er godt mulig, kan alltids prøve meg på en runde til, å holde ut litt lengre. Anonymkode: f664f...ca5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #18 Skrevet 29. oktober 2018 Du kan da ikke i fullt alvor tenke på å få ENDA et barn med denne mannen?! Det er galskap! Han kommer ikke til å magisk endre personlighet, hvor mange ganger har du hørt om at det har skjedd? Nei, nettopp, fordi voksne menn endrer seg aldri! Gå fra ham. Da har du iallefall ett problem mindre. Anonymkode: fa708...fba 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #19 Skrevet 29. oktober 2018 Hva med å lage en ukeplan sammen hvor dere fordeler arbeidsoppgavene og når de skal gjøres? Så trenger han ikke å SE behovet, men bare holde seg til planen. Også må man krysse det ut når man er ferdig. Og dersom han hopper over sin del, tar du det opp der og da. Du kan jo ikke leve sånn som dette. At du vurderer et barn til med denne mannen er ganske utrolig egentlig. Anonymkode: 88b62...395 5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #20 Skrevet 29. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kan da ikke i fullt alvor tenke på å få ENDA et barn med denne mannen?! Det er galskap! Han kommer ikke til å magisk endre personlighet, hvor mange ganger har du hørt om at det har skjedd? Nei, nettopp, fordi voksne menn endrer seg aldri! Gå fra ham. Da har du iallefall ett problem mindre. Anonymkode: fa708...fba Det er nettopp det jeg å mener. Så lenge jeg ikke ser en stor endring over lengre tid eller går fra han så blir det ikke flere barn. Da hadde jeg nok gått ganske kraftig på veggen etterhvert desverre. Ser jeg kanskje formulerte meg litt feil når det kom til å få en til. Anonymkode: f664f...ca5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå