metteflette Skrevet 23. mars 2005 #1 Skrevet 23. mars 2005 jeg ble så glad når jeg ble spurt om å være forlover og jeg ble ennå mer glad når jeg ble gravid. Bare et problem, termin er en uke etter bryllupet... Bruden vil ha meg som forlover fremdeles så den er grei, men nå tenker jeg antrekk... Skal i et bryllup til i samme periode, så nå vurderer jeg å få sydd meg en kjole kanskje. Noen av dere som surfer mye på nett, som kan gi meg noen tips til linker osv. Hadde satt stor pris på det. Lykke til alle sammen og god påske!!
Loolaa Skrevet 23. mars 2005 #2 Skrevet 23. mars 2005 Her er mammaklær fra A Pea in the Pod. Kanskje du finner noe inspirasjon der? Denne synes jeg var veldig fin! Og den er på salg!
Gjest Dalwhinnie Skrevet 23. mars 2005 #3 Skrevet 23. mars 2005 Her er mammaklær fra A Pea in the Pod. Kanskje du finner noe inspirasjon der? Denne synes jeg var veldig fin! Og den er på salg! Denne syntes jeg var nydelig. Kunne godt tenkt meg den i ikke-gravid utgave.
Gjest Embla s Skrevet 23. mars 2005 #4 Skrevet 23. mars 2005 Denne synes jeg var veldig fin! Og den er på salg! Den var fin! (både med og uten mage, vil jeg tro )
metteflette Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2005 Kjempesnilt!! Tusen takk for hjelpen. Jeg er glad jeg er medlem på KG jeg!
majan Skrevet 23. mars 2005 #6 Skrevet 23. mars 2005 Den var fin! (både med og uten mage, vil jeg tro ) den var kjempe fin!!
Loolaa Skrevet 23. mars 2005 #7 Skrevet 23. mars 2005 Kjempesnilt!! Tusen takk for hjelpen. Jeg er glad jeg er medlem på KG jeg! Bare hyggelig!
Snutus Skrevet 23. mars 2005 #8 Skrevet 23. mars 2005 Denne syntes jeg var nydelig. Kunne godt tenkt meg den i ikke-gravid utgave. Den var lekker. Nydelig farge.
Gjest MrsL Skrevet 23. mars 2005 #9 Skrevet 23. mars 2005 Min forlover var også høygravid i bryllupet og om jeg ikke husker feil hadde hun termin 1-2 uker etterpå, men det gikk en måned etter før babyen kom. Og de kjolene var jo bare nydelige :-)
nat26 Skrevet 23. mars 2005 #10 Skrevet 23. mars 2005 Der var det mange fine kjoler,tror jeg skal bestille en snart jeg.Takk for tipset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå