ajarRun Skrevet 29. oktober 2018 #21 Del Skrevet 29. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Time oppkjøringen din til en årstid der det ikke er glatt, så slipper du den ekstra stressfaktoren. Så tar du et par kjøretimer og melder deg opp til ny oppkjøring. Tenk så lettvint det blir når du slipper å bli kjørt. Anonymkode: 1a450...b48 Fordel at det er glatt, da kan du kjøre saktere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #22 Del Skrevet 29. oktober 2018 31 minutter siden, Rullestolbruker skrev: Prøv igjen, og les litt mer i boken. du finenr den også på nett i oppgradert utgave, tror jeg. Spark bak, blir vaskelig fra meg Teorien har jeg... Anonymkode: 972c7...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 30. oktober 2018 #23 Del Skrevet 30. oktober 2018 Bytt lærer. Jeg har hatt tre. Den første var ikke god for meg. Den andre var super-duper. Den tredje er ok, men ikke som han nummer to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #24 Del Skrevet 30. oktober 2018 3 minutter siden, Wonders skrev: Bytt lærer. Jeg har hatt tre. Den første var ikke god for meg. Den andre var super-duper. Den tredje er ok, men ikke som han nummer to. Hvorfor byttet du igjen da...? Ja det er kanskje en god idé.. Anonymkode: 972c7...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #25 Del Skrevet 30. oktober 2018 Ett? For meg høres det ut som om du trenger to spark bak. Her, vær så god. Anonymkode: 4f23d...3ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #26 Del Skrevet 30. oktober 2018 Jeg byttet trafikkskole og fikk en helt fantastisk lærer, men litt uti måtte jeg ha en ny siden min lærer hadde det veldig travelt, så da hadde jeg ei i en måneds tid, som jeg ikke var fornøyd med. Men fikk heldigvis min gamle kjørelærer tilbake. Bestod oppkjøring med glans første forsøk. Så mitt råd til deg er å finne en lærer som du har god kjemi med og som er god til å gi råd og flink til å lære fra seg. Anonymkode: 28374...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #27 Del Skrevet 30. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ett? For meg høres det ut som om du trenger to spark bak. Her, vær så god. Anonymkode: 4f23d...3ca Troll... Anonymkode: 972c7...0ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 30. oktober 2018 #28 Del Skrevet 30. oktober 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor byttet du igjen da...? Ja det er kanskje en god idé.. Anonymkode: 972c7...0ff Pga. lokasjon. Jeg rekker ikke å kjøre med han der jeg bor, så må bruke de ved jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #29 Del Skrevet 30. oktober 2018 Har du vurdert å ta oppkjøringa i en mindre by (kommer selvfølgelig an på hvor du bor)? Folk som kommer fra Oslo og Tromsø for å få en mye lettere oppkjøring i Alta, vanskeligste vi har her er rundkjøringer 😛 Anonymkode: f52f6...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #30 Del Skrevet 30. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du vurdert å ta oppkjøringa i en mindre by (kommer selvfølgelig an på hvor du bor)? Folk som kommer fra Oslo og Tromsø for å få en mye lettere oppkjøring i Alta, vanskeligste vi har her er rundkjøringer 😛 Anonymkode: f52f6...ee1 Hehe nei, det blir dyr oppkjøring, men interessant tanke da. Anonymkode: 972c7...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #31 Del Skrevet 30. oktober 2018 Hvis det er noe trøst, TS, så har jeg også strøk oppkjøring i september, i Oslo. Vi har kjøpt nytt hus og kommer til å ha litt trangt med penger ihvertfall i neste halve året pga flytting og oppussing og sånn, så har ikke råd til å ta flere oppkjøringer på en stund. Koster jo 4,5 tusen. Så det var dumt at jeg strøk. Anonymkode: 1e191...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #32 Del Skrevet 30. oktober 2018 Du må jo bare kjøre så mye som mulig med mannen din da! Så går det bra neste gang!! Anonymkode: 027c3...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå