Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har barn fra før, han har en og jeg har to. Og vi er veldig takknemlig for dem barna vi har fått. Vi ønsker oss kjært ett barn til sammen. Han er 32, jeg er 29. Vi har prøvd nå i nesten 1 år, vi har sex så å si hver dag så vi burde ha truffet eggløsningen. Hver måned har jeg et håp, og hver måned kommer også mensen. Er det andre her som har barn bra før, men ikke får det med ny partner? Siden vi begge har barn fra før så burde vi være fruktbare enda. Jeg forstår ikke.

Anonymkode: 9fa5f...d5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har felles barn. Men prøver på nummer to. 

Jeg skjønner følelsen av skuffelse og tristhet. Det er ivertfall slik jeg alltid føler det når mensen kommer. Jeg gråter faktisk når jeg får mensen og gjerne et par dager til, fordi jeg er lei og fordi det er så vondt å ikke få det til. Her får du uansett en stor klem 😊 

Anonymkode: 724b4...7bf

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har felles barn. Men prøver på nummer to. 

Jeg skjønner følelsen av skuffelse og tristhet. Det er ivertfall slik jeg alltid føler det når mensen kommer. Jeg gråter faktisk når jeg får mensen og gjerne et par dager til, fordi jeg er lei og fordi det er så vondt å ikke få det til. Her får du uansett en stor klem 😊 

Anonymkode: 724b4...7bf

Ja, det er trist når mensen kommer og ikke minst frustrerende. Sitter med en klump i halsen selv, og er lei meg og sliten av å håpe så inderlig sterkt. Jeg håper det klaffer snart for barn nr 2 på dere, masse lykke til ♥️ Stor klem tilbake til deg 😊 

Anonymkode: 9fa5f...d5c

Skrevet

Jeg fikk akkurat min første positive graviditetstest noen sinne, etter å ha prøvd i snart to år med nåværende kjæreste.
Skjønner godt til frustrasjonen, men med tanke på din alder, så tenker jeg dere har mange år igjen på å prøve. Selv om det så klart er kjipt at det tar tid.

Anonymkode: 76ca1...270

Gjest Klokkeblomst90
Skrevet

Samma her. Prøvd over 2 år nå... 

Skrevet

Kjenner meg godt igjen. Har prøvd i 1,5 år nå, uten klaff. Førstemann brukte vi 5 PP på.. Har egentlig gitt opp :(

Anonymkode: 848fd...8ff

• Liker 1
Skrevet

Føler det samme... 1 år nå med prøving på nr 2. 

Skrevet

Prøv å ha sex annen hver dag i stedet

Anonymkode: 979f9...dc9

Skrevet

Håper dere lykkes snart hele gjengen🙏🏻❤️ Et tips er å begynne å tempe om dere ikke alt gjør det. Jeg fant ut at jeg har EL hele 4-5 dager senere enn jeg har trodd etter jeg startet å tempe.. Ellers anbefaler jeg alle trene jevnt og trutt. De gangene jeg har blitt gravid har jeg trent i eggløsninguka + etterpå. Dere bør også snakke med fastlegen om dere har prøvd i 1 år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...