Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Er det noen som har prøvd Skin Hydrating Booster fra Dermalogica? Huden min er tørr, og jeg har lyst til å gi den litt ekstra i en periode framover, men er usikker på om denne er verdt pengene.

Innspill mottas derfor med takk! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Jeg bruker den som nødhjelp på tørre områder. For meg er den absolutt verdt pengene!

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

veldig bra, du kan bruke den i kremen. Blande den ut med den, eller bare på törre partier.

Gjest Valmue i.i.
Skrevet

Jeg har også vurdert denne, men ser at den har fått relativt lunken omtale på MUA.

Hmm....

Har prøvd Dermalogicas Gentle Soothing Booster, men denne fikk jeg utrolig nok tørr hud av.

Jeg har hatt god erfaring med Avene sine produkter i perioder der jeg har slitt med tørre hudpartier, men hvis jeg ikke husker helt feil har du allerede prøvd disse.

Har også god erfaring med A-derma med Omega og hvetekim, beregnet på atopisk hud. Bruker den i perioder nattestid og syns den gir meg utrolig myk og fin hud.

Gjest Gjesta
Skrevet

Grunnen til at jeg spør, er at jeg vurderer å begynne med et serum med høy konsentrasjon av vitamin C. Disse kan tørke ut huden, og derfor trenger man i tillegg et ekstra fuktgivende produkt. Og alle andre geleaktige serumer er gjerne ganske seige og ekle i konsistensen. :)

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Skin Hydrating Booster :)

Skrevet

og hvor får man denne billigst og til hvilken pris?

jeg sliter med tørre partier på hake og nese - flasser "alltid".....

Skrevet

Prøv heller fra Chanel. En venninnne av meg skaffet seg den fra Dermalogica fordi hun er så fornøyd med alt det andre fra merket. Hun merket ikke ett fnugg av forskjell. Hun har veldig tørr hud i store deler av ansiktet og huden ble ikke nevneverdig bedre av dermalogica. Hun sa iallfall at det absolutt ikke var vært de pengene...

Hun har kjøpt Chanel og er kjempe fornøyd. Huden hennes er glattere og absolutt ikke knusktørr.

vel,vel...kan jo være den funker for deg da!

Skrevet

den er helt grei. jeg bruker den under s.s.cream morgen og kveld nå i overgangen fra vinter til vår. synes den gir en del fuktighet, men jeg er enda ikke helt overbevist(har brukt den i ca en måned), synes nemlig ikke forskjellen er så stor i forhold til når jeg bare bruker kremen. vet at du har veldig tørr hud, lilith, så hvis jeg skal være helt ærlig vet jeg ikke om jeg vil anbefale deg å bruke penger på den. og jeg er jo ellers svoren dermalogica-fan. kanskje du kan få en prøve på den så du kan teste?

Skrevet

Jeg liker Dermalogicas Skin Hydrating booster. Har hjulpet meg gjennom vinteren slik at jeg ikke har behøvd å bytte til en rikere krem (bruker Skin Smoothing krem), men jeg har ikke veldig tørr hud heller da.

Gjest Gjesta
Skrevet
og hvor får man denne billigst og til hvilken pris?

jeg sliter med tørre partier på hake og nese - flasser "alltid".....

Jeg tror jeg må få tak i en prøve....jeg kunne bare tenkt meg litt ekstra fuktighet på enkelte partier.

@Silja:MD Formulations funker også mot tørr, flassete hud:)

Skrevet

Har også tørr hud i perioder.Bruker Special Cleansing Gel og Intensive Moisture Balance. Fikk noen prøver på Skin Hydrating Booster og Multivitamin Power Recovery Mask (?tror det var det den het..). sistnevnte brukte jeg som nattkrem. Har nå prøvd begge hver sin gang,dog bare noen få dager hver. Er ikke spesielt iponert over boosteren,og vurderer nå å kjøpe masken og ha til nattkrem..Synes den var helt deilig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...