Norlevo Skrevet 29. oktober 2018 #1 Skrevet 29. oktober 2018 For noen år siden så fikk man kjøpt finhakket frossen spinat på enhver butikk. Nå er den som finnes i butikkene ikke lenger finhakket og ungene (og vi voksne) synes den ikke er like god lenger. Er det flere som har merket at spinaten nå er grovhakket?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 16 timer siden, Norlevo skrev: For noen år siden så fikk man kjøpt finhakket frossen spinat på enhver butikk. Nå er den som finnes i butikkene ikke lenger finhakket og ungene (og vi voksne) synes den ikke er like god lenger. Er det flere som har merket at spinaten nå er grovhakket? Er den? Kanskje jeg kan prøve å kjøpe frossen spinat igjen, da! Tusen takk for tipset! Anonymkode: 07ac4...2be
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #3 Skrevet 30. oktober 2018 Eldorado (Meny, joker, bunnpris) og Coop er hele blad eller grovhakket. Rema 1000 har finhakket spinat. Jeg liker også finhakket best. Nå fikk jeg lyst på spagetti med kremet spinatsaus og kikerter. Anonymkode: d0c75...dee
Rotemor Skrevet 30. oktober 2018 #4 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg kjøper i Sverige eller bruker stavmikser.
Drakan Skrevet 30. oktober 2018 #5 Skrevet 30. oktober 2018 Du kan kjøpe det for en tier på coop. Sett på både Mega og extra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå