AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #1 Skrevet 29. oktober 2018 Hei. Frustrert dame her. Vi har revet vegger i stua. Vi skulle tapesere med slett-tapet. Samboern ville gjerne gjøre dette da hanjobber mye innenfor det. Jeg så han rullet tapeten ut over gulvet uten at det var støvsuget først, for å måle om det var nok tapet igjen. Han rullet den sammen igjen og jeg sa ifra til han at han ikke må gjøre slik med tapet. For det første er det masse dritt på innsiden av tapeten. Ser ut som små steiner. Han memte det ble mindre synlig når malinga kom på. Greit sa jeg. Så kom malinga på og der ser jeg han har malt med grov malerull også.. så det har blitt et struktur i malinga og det ser faktisk ut som et klasserom... jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og føler den jobben blir for mye å ta på nytt når vi nesten ikke har tid til noe og har 5 barn å passe på. Noen som vet om jeg kan få veggen til å bli slett? Og de klumpene under tapeten, noe jeg kan gjøre med de uten å rive av tapeten og legge ny? Anonymkode: b50cb...a7b
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #2 Skrevet 29. oktober 2018 Vil også nevne at gulvet var fjernet og det var masse flis og dritt over hele gulvet da han la tapeten der. Det var ikke støvsuget etter rivingen av veggene... Anonymkode: b50cb...a7b
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #3 Skrevet 29. oktober 2018 Hadde blitt så sur, hastverk er lastverk. Har han lagt tapeten? Viss ikke hadde jeg sparklet hele veggen og pusset ned, så lagt tapet. Anonymkode: 72cf5...023 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #4 Skrevet 29. oktober 2018 Ånei...dere har malt over tapeten. Nei det er ikke noe å gjøre da for å få det slett. Anonymkode: 72cf5...023
Trikken Skrevet 29. oktober 2018 #5 Skrevet 29. oktober 2018 Om det e skit under tapeten e det ikke noe å jør, om du «jobba» førr my med den kan den bli ødelagt. D
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #6 Skrevet 30. oktober 2018 På 29.10.2018 den 15.36, AnonymBruker skrev: Hadde blitt så sur, hastverk er lastverk. Har han lagt tapeten? Viss ikke hadde jeg sparklet hele veggen og pusset ned, så lagt tapet. Anonymkode: 72cf5...023 Lagt tapet og malt over... :(blir irritert hver gang jeg går inn i stua, men holder masken.. Anonymkode: b50cb...a7b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #7 Skrevet 31. oktober 2018 Du må jo nesten få si hva du mener. Mulig han har de samme utfordringene med resultatet? Likevel så er det bare en tapet og bare en vegg. Har gjort mange feil ved oppussing selv, og det viktigste å lære her er å slappe av. Vi bor jo faktisk ikke i en interiørkatalog og har du fem unger hjemme, så blir nok slett-eller-ruglete-vegg en problemstilling som forsvinner kjapt i bakgrunnen, bokstavelig talt. Anonymkode: 90eee...7f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå