AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #1 Skrevet 29. oktober 2018 At vedkommende gjerne skulle tatt en tur til Thailand for å ha sex med shemales - da han finner disse svært attraktive, selv om vedkommende selv er heterofil. Fant dette utsagnet frastøtende og finner ikke lenger personen tiltrekkende til å et FF-forhold med. Hadde dere sett noe annerledes på vennen etter å ha fått vite noe sånt eller ikke lagt så mye i det? Anonymkode: 424db...463
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #2 Skrevet 29. oktober 2018 Tror nok kanskje tenningen min for vedkommende hadde blitt borte. Jeg respekterer at folk har forskjellige preferanser, men det er ikke alt jeg ønsker å være en del av. Tenner han på shemales så ønsker ikke jeg å ha sexy med av av den enkle grunn at jeg ikke ville følt meg så bra, jeg er tross alt bare en kvinne. Hadde ikke sett anderledes på han som person. Anonymkode: ba32c...cc0 1
isw Skrevet 29. oktober 2018 #3 Skrevet 29. oktober 2018 En ting kan i alle fall sies om denne personen. Han mangler enten intelligens eller evne til strategisk tenkning. 5
Gjest Alterego666 Skrevet 29. oktober 2018 #4 Skrevet 29. oktober 2018 Det er ikke en helt uvanlig fantasi. Dersom han gjennomfører sex-reise til Thailand ville jeg tatt ekstra smittepreventive tiltak.
kisskissbangbang Skrevet 29. oktober 2018 #5 Skrevet 29. oktober 2018 Det hadde vært sexreisa og menneskesynet som satte en stopper for meg, ikke det han fantaserer om i seg sjøl. Men ja, hadde slutta å knulle fyren. 7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #6 Skrevet 29. oktober 2018 Jeg er sikkert for sær... bare ordet «Thailand» ville ha vært en dealbreaker for meg. Både med og uten shemales😂 Anonymkode: 01652...63f 4
isw Skrevet 29. oktober 2018 #7 Skrevet 29. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sikkert for sær... bare ordet «Thailand» ville ha vært en dealbreaker for meg. Både med og uten shemales😂 Anonymkode: 01652...63f Du er ikke sær. Thailandsfarere (som i sexturisme) er noe av det mest tragiske jeg vet. 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #8 Skrevet 29. oktober 2018 Det får være akseptabelt å tenne på , selvom jeg nok ville slitt å ha en tett relasjon med personen, men å si man ønsker å fra til Thailand for å kjøpe en prostituert ødelegger hele synet på vedkommende så jeg hadde brutt kontakten Anonymkode: df073...de7 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #9 Skrevet 29. oktober 2018 Hadde blitt turned off, siden jeg ikke er shemale selv, og ville tenkt at jeg ikke tente vedkommende nok. Anonymkode: c791c...d04 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå