Gå til innhold

Hvor synes noen det gøy å skrive tulle tråder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er en del tull her på forumet.  En del unge gutter virker det som som skriver helt teite tråder. Og ler seg skakk når de får svar .  Lurer egentlig på hva de får ut av det.  Mange som svarer slemt og er frekke uten grund. Og ikke tror mange av trådene her er ekte . De tror alt er en spøk.  Hva er grunnen til at dere sitter her å ødelegger?? 

Anonymkode: fb993...f3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det forsvinner om man må verifisere seg på forumet for å bli medlem. Men da forsvinner jo mange seriøse anonyme også, vil jeg tro.

Skrevet

Om du skrev forståelig norsk hadde vi kanskje forstått hva du prater om! Hvor syns noen det er gøy? Hva betyr resten av innlegget

?

Anonymkode: 2c800...41b

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser det er en del tull her på forumet.  En del unge gutter virker det som som skriver helt teite tråder. Og ler seg skakk når de får svar .  Lurer egentlig på hva de får ut av det.  Mange som svarer slemt og er frekke uten grund. Og ikke tror mange av trådene her er ekte . De tror alt er en spøk.  Hva er grunnen til at dere sitter her å ødelegger?? 

Skulle likt å visst hvordan du kom frem til at det måtte være unge gutter som bedriver dette?

Anonymkode: ec27e...fd9

Skrevet

Dette skrev en i en tråd:

On 10/18/2018 at 6:43 PM, AnonymBruker said:

Kollegaene mine og jeg konkurrerer om å lage de mest hårete trådene. Få mest kommentarer og lage mest drama. Så ler vi oss skakk mens vi fjaser og fyrer opp folk mot hverandre. Er det ikke det alle gjør her inne?

Anonymkode: 8ae10...b2f

Anonymkode: cabbf...b7c

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du skrev forståelig norsk hadde vi kanskje forstått hva du prater om! Hvor syns noen det er gøy? Hva betyr resten av innlegget

?

Anonymkode: 2c800...41b

Huff leit du ikke helt forsto det jeg skrev. Men fikk fram det jeg ville og resten klarte helt fint å lese. Så tar ikke det så tungt.æ

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette skrev en i en tråd:

Dette var en jeg leste å. Og et par tråder som  har blitt slettet. 

Skrevet
På 29.10.2018 den 14.06, AnonymBruker skrev:

Unge jenter mener du vel. 

Anonymkode: ca4ef...4bf

Skrevet
På 29.10.2018 den 14.40, AnonymBruker skrev:

Dette var en jeg leste å. Og et par tråder som  har blitt slettet. 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Unge jenter mener du vel. 

Skrevet

Folk kan vel syns det er gøy å skrive tulletråder her. Ellers så finnes det vel diverse andre forum hvor folk syns det er gøy. Det er vel bare å google forum så finner du sikkert flere.

Anonymkode: 0f8d1...1f2

Skrevet

Godsinnede tøysemakere som ikke gjør noe galt mot noen, sprer jo bare glede 😊 Husk: En god latter forlenger livet både i år og i fjord og i de neste årene 😅

Anonymkode: 2559c...db1

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk kan vel syns det er gøy å skrive tulletråder her. Ellers så finnes det vel diverse andre forum hvor folk syns det er gøy. Det er vel bare å google forum så finner du sikkert flere.

Anonymkode: 0f8d1...1f2

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Godsinnede tøysemakere som ikke gjør noe galt mot noen, sprer jo bare glede 😊 Husk: En god latter forlenger livet både i år og i fjord og i de neste årene 😅

Det er ikke tillatt å lage tulletråder her. Nylig ble flere slettet av moderator.

Hvilke fjord, forresten? Sognefjorden?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke tillatt å lage tulletråder her. Nylig ble flere slettet av moderator.

Hvilke fjord, forresten? Sognefjorden?

Ja, en god  latter kan absolutt forlenge livet også i Sognefjorden 😁

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, en god  latter kan absolutt forlenge livet også i Sognefjorden 😁

En god latter forlenger livet, og en rå latter forlenger kjeften, har jeg hørt. 😀

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Mystic woman skrev:

En god latter forlenger livet, og en rå latter forlenger kjeften, har jeg hørt. 😀

😅

Skrevet

Hvor? På Kvinneguiden.

Anonymkode: 1cdb0...f39

Skrevet

Jeg har kommet frem til at dem som ondsinnet troller ikke har noe særlig liv (tapere) og har svært lav empati. Kanskje de er i grenseland til psykopati også.

Anonymkode: f9c7f...ab6

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kommet frem til at dem som ondsinnet troller ikke har noe særlig liv (tapere) og har svært lav empati. Kanskje de er i grenseland til psykopati også.

Jeesh, no chill😅😂

Anonymkode: 51055...649

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skummelt.... 😨

Anonymkode: 1cdb0...f39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...