Gå til innhold

Den kvinnelige ekvivalenten til incels

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er damer som ikke klarer å få seg en kjæreste og blir bitre. Noen blir også feminister.

Anonymkode: 17898...76d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok

Anonymkode: 563cc...02f

• Liker 1
Skrevet

Nei du tar feil 

Anonymkode: 6fb3c...634

• Liker 3
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei du tar feil 

Anonymkode: 6fb3c...634

Damene som jakter menn som åpenbart er over deres liga, ligger med de men får ikke et forhold.

De er i prinsippet det samme som incels. Incels er sinna fordi kvinner ikke vil ligge med de

Begge kjønn har noe de vil ha fra det motsatte kjønnet men får det ikke. Og begge blir sinte og bitre.

Ergo er kvinnelige incels de som ikke får forpliktelse fra menn de vil ha

Skrevet

Ja det er igrunn påfallende hvordan bitre menn, som aldri får sex og bitre kvinner som kun får sex på mange måter speiler hverandre. 

• Liker 4
Skrevet

Kvinnelige incels finnes ikke.

Anonymkode: 7a48b...7aa

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det heller er TS sin påstand. 

Skrevet
1 minutt siden, herzeleid said:

Jeg tror ikke det heller er TS sin påstand. 

Leste du ikke overskriften?

Anonymkode: eacbb...de2

• Liker 3
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

...er damer som ikke klarer å få seg en kjæreste og blir bitre. Noen blir også feminister.

Det er like absurd påstand som at menn som har draget på damene blir feminister. 

Anonymkode: d19a6...37a

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Leste du ikke overskriften?

Anonymkode: eacbb...de2

Jo, og jeg regner med at det er en grunn til at TS presiserer at det er snakk om en kvinnelig ekvivalent til incels, ikke kvinnelige incels.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

De kalles feminister, halvfeite egoistiske nek som ingen mann vil ta i med ildtang

Anonymkode: 04771...47e

Skrevet

Joda, jeg har sett kvinnelige incels her på Kvinneguiden!

Dama som vil date superhotte modell mannfolk, samtidig som hun har en ekstremt motbydlig personliget og er bitter fordi ingen liker henne. Når folk antyder at hun bør date folk på sitt eget nivå blir hun psycho rasende.

Jeg vil ikke henge ut folk, så skal ikke finne eksempel.

Men de fins! Vanligvis klager de om "tiltrekker meg bare nerder" eller "ingen kjekke liker meg".

Den enkle løsningen er de bare ikke søker partnere i sin egen "kategori". 
Samme med incels. Incels vil ikke ha stygge damer uten pupper og hake, de vil ha Victoria Models damer.

• Liker 1
Skrevet

Alle normale folk er feminister/ - er for likestilling. Så lenge det er flere damer som blir voldtatt av menn enn omvendt, er feminisme fortsatt nødvendig. 

Er ingen, omså veldig få kvinnelige "Incels". Stort sett menn som ødelegger andres liv pga sin egen kuk.

Anonymkode: 0586b...929

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle normale folk er feminister/ - er for likestilling

Feminister er ikke for likestilling, de vil ha mest mulig makt for kvinner på bekostning av menn.

Anonymkode: 04771...47e

• Liker 1
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Joda, det finnes mange kvinnelige incels.

Anonymkode: 2e7d7...954

• Liker 1
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Alle normale folk er feminister/ - er for likestilling. Så lenge det er flere damer som blir voldtatt av menn enn omvendt, er feminisme fortsatt nødvendig. 

Er ingen, omså veldig få kvinnelige "Incels". Stort sett menn som ødelegger andres liv pga sin egen kuk.

Så du mener at bare rundt 8% av folk i Norge er normale? For det er sånn ca tallene for feminister i Norge, noe jeg egentlig er sjeleglad for, siden det at nesten en av ti personer er diskriminerende og sexistisk høres ganske mye ut.

Anonymkode: 2e7d7...954

• Liker 1
Skrevet

Hva er incels for noe?

Anonymkode: 4e252...37e

Skrevet
12 hours ago, Hadley said:

Joda, jeg har sett kvinnelige incels her på Kvinneguiden!

Dama som vil date superhotte modell mannfolk, samtidig som hun har en ekstremt motbydlig personliget og er bitter fordi ingen liker henne. Når folk antyder at hun bør date folk på sitt eget nivå blir hun psycho rasende.

Jeg vil ikke henge ut folk, så skal ikke finne eksempel.

Men de fins! Vanligvis klager de om "tiltrekker meg bare nerder" eller "ingen kjekke liker meg".

Den enkle løsningen er de bare ikke søker partnere i sin egen "kategori". 
Samme med incels. Incels vil ikke ha stygge damer uten pupper og hake, de vil ha Victoria Models damer.

Takk for at du forklarer det bedre enn jeg kunne

Begge kjønnene har disse holdningene om at de fortjener bedre enn de får. Og ser ned på det motsatte kjønn fordi de selv mislykkes. Er trist å se på egentlig

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Normale folk er støtter egalitarisme, ikke feminisme. Feminisme handler KUN om kvinners rettigheter og har de siste årene blitt en brukt til å skaffe seg makt. Det har ingenting med likestilling å gjøre, for kvinner har alle rettigheter menn har + mer. Feminisme handler om å sørge for likt resultat uavhengig av innsats fra damene. De vil at kvinner skal få særgoder bare fordi de er kvinner. Ergo kvoteringsordninger og andre ordninger for å heve kvinners stilling i samfunnet.

Det morsomme her er at feministene innrømmer kvinner ikke er sterke nok til å klare utrette det samme som menn (må ha kvoteringsordinger og andre ordninger), men samtidig mener at kvinner er sterke, uavhengige og trenger ikke menn. De er altså både undertrykt og selvstendige på en gang. 

Disse feministene har så forvrengt verdenssyn at menn løper en annen vei når de møter dem, så rasjonaliserer de at menn er truet, enn å innse selv at de er roten til sine egne problemer. Så blir de forbanna når menn bare ligger med de og ikke vil ha de som kone. 

Oh feminister, dere vil aldri lære eller innse hvor patetiske dere er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...