AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #1 Skrevet 29. oktober 2018 Jeg har veldig tynt hår og har lenge pleid å blande to typer paste for å lage nok volum til håret for at det kan settes opp. Nå er jeg snart tom for den ene og den har gått ut av produksjon. Jeg har hår til skuldrene. Trenger en paste som er "tørr" (matt) og ikke for stiv og som ikke tynger håret. Hva bruker dere andre med tynt halvlangt hår for å skape volum og "grip" i håret? Prøvde hårpudder for noen år siden men det lager for mye "grip" om dere skjønner. Anonymkode: 68e9a...559
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #2 Skrevet 29. oktober 2018 Jeg liker small talk fra bed head. Anonymkode: d50d3...3a3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #3 Skrevet 29. oktober 2018 Brukte small talk da jeg hadde langt hår med exstensions, men syns den hadde lite effekt. Syns bare håret ble litt stivt. Anonymkode: 68e9a...559
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #4 Skrevet 30. oktober 2018 Mousse fra Big sexy hair. Litt herk å gre ut da. Masserte det i hele håret, selv om det egentlig bare skulle i hodebunnen, og fønte håret med hodet opp-ned. Kjedelig med ekstremt tynt hår, ja 😕 Anonymkode: 0d58b...3fb
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #5 Skrevet 31. oktober 2018 Redken paste Anonymkode: ef1cd...668
Gjest Brunette89 Skrevet 24. november 2018 #6 Skrevet 24. november 2018 (endret) Hei! Vil mye heller anbefale deg og spraye inn en teksturspray i fuktig hår(hovedsaklig i røttene) og føne dette inn, så slipper du kliss og tyngde som paste ofte kan gi . Den eneste jeg virkelig føler faktisk fungerer er Eleni & chris sin volumin spray! (grønn flaske) denne er pleiende, varmebeskyttende og gir masse volum, med en følelse av MYE tykkere hår. Bare pass på så du sprayer godt med produkt inn. garanterer deg at du blir fornøyd! (alternativt, om du liker at det er litt ´paste-seigt´ og ordentlig motstand, bland gjerne inn hårpudder i pasten ! det gir en tørrere mer teksturert paste ) Hilsen frisør med 10 års erfaring på tynne nordiske hårstrå som ønsker volum ;D Endret 24. november 2018 av Brunette89
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #7 Skrevet 25. november 2018 Er det denne du mener? https://eleniandchris.com/no/eleni-chris-volumin-magnifyingleaveintreat-150-ml Anonymkode: 68e9a...559
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå