Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2005 #1 Skrevet 23. mars 2005 Og etter innlegg jeg før har lest her og folk blir sure for at man savner typen sin: JO jeg unner han så klart en ferie, og synes det er fint han får reist litt. Men det føles bare så utrolig lenge til neste onsdag og jeg har jo i 2 måneder vært vant til å se han med max to dagers mellomrom, så det blir litt rart. Så hva bedriver dere med når han er på ferie da? Jeg er et kjedelig menneske og har ingen hobbyer så blir nok for det meste tv og henge med venninner. Arrrgh sukk og akk dette kommer til å bli ei lang uke. Klage klage ja jeg vet.
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #2 Skrevet 23. mars 2005 Hvorfor kunne du ikke bli med? Og hvis dere ikke bor sammen likevel, så blir det vel ikke den store forskjellen...
Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2005 #3 Skrevet 23. mars 2005 Vel, det var opp på hytta som faren hans hadde bygget som han skulle opp med med familien, og faren hans døde ganske nylig, så det er litt upassende at jeg hadde blitt med dem siden jeg ikke har vært sammen med han så lenge. Det gjør jo ganske stor forskjell siden vi ofte overnatter med hverandre og det tar en 10 min busstur og svippe innom, pluss at vi pleier å vanke på samme plassen i byen. Men men. Finner nok noe å drive med så lenge
Gjest Bellatrix Skrevet 23. mars 2005 #4 Skrevet 23. mars 2005 Skjønner at du vil savne han. Finn på noe så går tiden litt fortere.
Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2005 #5 Skrevet 23. mars 2005 Det er det jeg skal, planen for i dag er å gå med ei venninne også stikker hun på biff-date (hrrrmf hehe) også skal jeg se LOST! Dagens plan oh yes. Snart begynner jeg vel å følge med på BB også
Gjest Gitte Skrevet 23. mars 2005 #6 Skrevet 23. mars 2005 hvorfor ble du ikke med på hytta? meg og min kjære reiser på hytta i morgen tidlig.. skal bli deilig med ferie :D
Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2005 #7 Skrevet 23. mars 2005 Skrev svar på det over Saken er jo den at de ikke har vært der siden han døde, og siden de alltid har dratt der med han, er det ikke noe sted for den nye dama å være med, siden det er så vanskelig for dem.
Allianca Skrevet 23. mars 2005 #8 Skrevet 23. mars 2005 Hvis du ikke har unger, så hørtes en uke helt alene fantastisk nydelig ut!!! Tenk en hel uke til å gjøre hva du vil!!
Gjest Gitte Skrevet 23. mars 2005 #9 Skrevet 23. mars 2005 oi beklager, syns det stod at han skulle dit med faren sin...
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #10 Skrevet 23. mars 2005 Jammen hva gjør man når man kan gjøre hva man vil en hel uke, når man egentlig helst vil noe annet?? Hilsen annet kjedelig menneske
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #11 Skrevet 23. mars 2005 Kan da ikke være unaturlig at du er med når du er kjæresten hans?? Om det dere har er noe han ser på som seriøst da...
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #12 Skrevet 23. mars 2005 Nå har jo hun forklart hvorfor hun ikke ble med, er det da nødvendig å sette spørsmål ved om forholdet er seriøst? Det var jo ikke det tråden handlet om...
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #13 Skrevet 23. mars 2005 Nei, ikke det tråden handlet om egentlig. Men det burde ikke være noen grunn for at hun ikke skulle kunne være med det hun sa, hun er jo dama hans! Hvem andre er vel bedre til å trøste enn hun? (burde være hvertfall). OG hadde hun blitt med, noe som jo er naturlig, hadde hun ikke kjedet seg, og da hadde ikke tråden vært nødvendig.
Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2005 #14 Skrevet 23. mars 2005 Å huff, så var det på'n igjen. Tror du ikke han trenger litt tid med familien også? Nå har jeg stilt opp for han veldig masse, så mye han har trengt, og ville gjort det nå og, men moren hans har tross alt mistet mannen sin og vil kanskje ha litt kvalitetstid med familien uten at jeg surrer rundt med dem der oppe (hun tar det veldig tungt og vil helst ikke at han skal ha besøk for tiden hjemme for det orker hun ikke, se da for deg ei ukes ferie) Var dette en god nok klarering for at jeg ikke er egoistisk, han ikke er frekk og ikke be meg med, og moren har en god grunn?
Gjest MrsL Skrevet 23. mars 2005 #16 Skrevet 23. mars 2005 Kos deg alene og planlegg små fine ting dere kan gjøre sammen når han kommer tilbake :-)
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #18 Skrevet 23. mars 2005 Tenk så god tid du får til å sitte på KG!
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #19 Skrevet 23. mars 2005 Og foresten synes jeg det er helt naturlig at moren ikke vil ha med den nye kjæresten til sønnen når mannen akkurat er død! Enkelte finner problemer uansett
Gjest Gitte Skrevet 23. mars 2005 #20 Skrevet 23. mars 2005 kos deg hjemme alene og med venninner, og ha trøsteklemmen klar når han kommer hjem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå