Gjest Janna Skrevet 20. august 2002 #1 Del Skrevet 20. august 2002 Bare for nysgjerrighet... Hva spiser dere rundt om i de tusen hjem idag? Jeg drømmer om peppes pizza.... Men idag blir det lasagne, salat og baguetter. Om 10 min. er maten klar (står i ovnen) Til kvelds vil jeg spise Joika-boller med kokte poteter Hva slags middag spiser dere idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilla Skrevet 20. august 2002 #2 Del Skrevet 20. august 2002 Oj, :o middag to ganger :blunke: Jeg hadde hjemmelaget potetsalat, kalde skinkebiter(kjøpt i "Harryland") og salat. Det var i 17-tiden og etter det blir det ikke mer på meg. Middag i den tiden holder med mat for meg resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. august 2002 #3 Del Skrevet 20. august 2002 I dag spiser jeg ikke middag. Er ikke sulten, så sambo fikk en Grandiosa. Hvis jeg skulle velge ville jeg hatt mammas kjøttkaker med brun saus grønnsaker og kokte nypoteter... *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 20. august 2002 #4 Del Skrevet 20. august 2002 I dag ble det hamburger, pommes frites og salat.. ganske så godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 20. august 2002 #5 Del Skrevet 20. august 2002 Trøndersodd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 21. august 2002 #6 Del Skrevet 21. august 2002 Svenske kjøttboller med potetmos og brun saus :D Den siste porsjonen fra svenskshoppet middagsmat fra frysern : ( Får vel ta en Harrytur igjen snart...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Effie Skrevet 21. august 2002 #7 Del Skrevet 21. august 2002 Pannekaker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 21. august 2002 #8 Del Skrevet 21. august 2002 I dag skal vi ha rester fra i går. Da laget jeg er stor idlfastform med pølser og pasta m.m. Mmm veldig godt. Samboer krøllet tørne av glede... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena Skrevet 21. august 2002 #9 Del Skrevet 21. august 2002 Shopping-tur med jentene idag, så da spørs det om det ikke blir et café-besøk med middagen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 21. august 2002 #10 Del Skrevet 21. august 2002 Det blir hjemmelaget pizza i dag, første gang jeg lager det til min mann det blir spennende å se hvordan det blir mottatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 21. august 2002 #11 Del Skrevet 21. august 2002 I dag har vi akkurat spist Sodd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romle Skrevet 21. august 2002 #12 Del Skrevet 21. august 2002 Apropos Avatar: Effi, jeg liker Avataren din. Skikkelig sur megge du har funnet deg der.. Nathalie, jeg synes din er morsom og, til tross for bakgrunn :-? OG, I dag har vi har ovnsbakt laks til middag, bare så det er sagt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 21. august 2002 #13 Del Skrevet 21. august 2002 Chicken Curry med ris. Ungene elsker det. Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 21. august 2002 #14 Del Skrevet 21. august 2002 Mannen står på kjøkkenet akkurat nå og lager pasta med svinekjøtt og pepperoni og div. Mmmmm. Han har laget mye mat i det siste gitt, kona er blitt så lat i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 21. august 2002 #15 Del Skrevet 21. august 2002 ...og idag ble det pizza på Dolly Dimples nede i sentrum sammen med en venninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 21. august 2002 #16 Del Skrevet 21. august 2002 I dag hadde jeg bare spaghetti med tomatsaus. Gadd ikke lage noe voldsomt siden jeg var/er alene i dag.. :D -xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 24. august 2002 #17 Del Skrevet 24. august 2002 I dag har vi spaggetti på menyen Har ikke spist det på lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black Angel Skrevet 24. august 2002 #18 Del Skrevet 24. august 2002 Jeg har ikke spist middag i dag, jeg pleier å heller lage noe ekstra godt senere på lørdagskvelden. Men i går hadde jeg Bali Kyllinggryte med ris til. Den smakte nydelig. Black Angel -ny bruker, men vært gjest lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 25. august 2002 #19 Del Skrevet 25. august 2002 I dag skal jeg ha koteletter, fløtesaus med letttstekt sopp, grønnsaker og småpoteter. MMmmmm det er så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 25. august 2002 #20 Del Skrevet 25. august 2002 Det som står på menyen i dag er kjøttkaker, poteter og grønnsaker samt en nyydelig brun saus :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå