AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #1 Skrevet 29. oktober 2018 Jeg ønsker spør her , om jeg overreagerer , eller ikke. For jeg merker jeg ble lei meg av dette. Vi fikk en barnebenk av noen andre naboer her mens de var å passet kattene våre sist sommer. De har nå store barn , og trenger den ikke. De satt den slik at alle barna har i gata kan bruke denne. De siste ukene har noen kastet benken nede i heia fordi de skulle hugge trær der den sto, vi har ikke fått tatt den opp enda, men var planen. Nå ser jeg at naboene rett ved siden har tatt den opp , og skjært av benkene , for å lage vanlig lang benk istedenfor til sine barn. De har latt bordet stå, så jeg ser at de har brukt fellesbenken til prosjektet. Hva tenker dere ? Burde jeg si jeg er lei meg ? Barna våre leker mye sammen , så jeg ønsker ikke lage drama heller.. Anonymkode: 8e439...0a7
Trikken Skrevet 29. oktober 2018 #2 Skrevet 29. oktober 2018 Da den hadde stått dær 1 år og de sikkert ikke visste omstendighetene rundt så de vel monn i den...
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #3 Skrevet 29. oktober 2018 16 minutter siden, Trikken skrev: Da den hadde stått dær 1 år og de sikkert ikke visste omstendighetene rundt så de vel monn i den... Om en benk står ett sted ett år,og brukes. Er det da greit å ta den da ? Jo de vet den ble satt her for barna,de så at naboen oppi heia satt den der når vi var på ferie. Se fortalte oss om det når vi kom hjem , at kattepasserne hadde satt den der. Anonymkode: 8e439...0a7
Trikken Skrevet 29. oktober 2018 #4 Skrevet 29. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om en benk står ett sted ett år,og brukes. Er det da greit å ta den da ? Jo de vet den ble satt her for barna,de så at naboen oppi heia satt den der når vi var på ferie. Se fortalte oss om det når vi kom hjem , at kattepasserne hadde satt den der. Anonymkode: 8e439...0a7 Da ville jeg snakket med de 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #5 Skrevet 29. oktober 2018 4 timer siden, Trikken skrev: Da ville jeg snakket med de Jeg sendte hun ene en melding, uten svar. Regner med de skjønner dette var drøyt. Anonymkode: 8e439...0a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå