AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #1 Skrevet 29. oktober 2018 Trenger tips til fertilitetsenter som dere er fornøyd med i Oslo området. Jeg er i prosess med vårt første forsøk hos fertilitetsenteret i Pilestredet Park, og er ikke så veldig fornøyd med oppfølgingen og opplegget. Oppleves som samlebånd og mye rot med blodprøver og diverse annet oppfølging som eks. at de ikke kan ringe tilbake samme dag på fire timer og ulike leger underveis. Skulle ikke dette gå rette vegen, så lurer jeg på om noen har tips til en annen klinikk i Oslo området. Anonymkode: 622a4...d7d
Hollymolly Skrevet 29. oktober 2018 #2 Skrevet 29. oktober 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Trenger tips til fertilitetsenter som dere er fornøyd med i Oslo området. Jeg er i prosess med vårt første forsøk hos fertilitetsenteret i Pilestredet Park, og er ikke så veldig fornøyd med oppfølgingen og opplegget. Oppleves som samlebånd og mye rot med blodprøver og diverse annet oppfølging som eks. at de ikke kan ringe tilbake samme dag på fire timer og ulike leger underveis. Skulle ikke dette gå rette vegen, så lurer jeg på om noen har tips til en annen klinikk i Oslo området. Anonymkode: 622a4...d7d Jeg anbefaler Livio. Er gravid nå etter 3 forsøk og 2 fryseforsøk😊 jeg hadde bestemt meg for utlandet hvis ikke dette fryseforsøket gikk. Så da har vi undersøkt med Ava klinikken st Petersburg. Og kan også anbefale de på det varmeste hvis du vil ta dette i utlandet.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #3 Skrevet 29. oktober 2018 Jeg kan ikke anbefale Hausken klinikken. De ville ha meg raskt inn for å starte ivf. Men i følge legen min kan helsen min gjøre at jeg må ha tett oppfølging under hormonkuren. Og dette sa Hausken klinikken ingenting om, enda jeg fortalte om helsen min. Det virket som de bare skulle ha penger og pasienter, uten å ta seg bryet om å undersøke nærmere helse. Anonymkode: 7d382...a61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå