Gjest. Skrevet 29. oktober 2018 #1 Skrevet 29. oktober 2018 Så jeg har et stort problem når det gjelds håret mitt. Jeg vasker det og det blir fett allerede neste dag. Jeg har gitt litt opp og vasker det ikke ofte, ca. hver 3-4 dag, men også den 3/4 dagen så er håret mitt så fett at det ser vått ut. Har dere noen tips? Jeg kan ikke gå rundt med fett hår når det er så synlig og det å vaske det hver dag er ikke sunt. Tips til produkter, teknikker elns?
Gjest HanenIFlokken Skrevet 29. oktober 2018 #2 Skrevet 29. oktober 2018 Tørrshampo som du får på butikken, sprayes på
Gjest. Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2018 7 minutter siden, HanenIFlokken skrev: Tørrshampo som du får på butikken, sprayes på Jeg bruker det hele tiden, men håret er så fett at det hjelper bare for ca 1-2 timer
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #4 Skrevet 29. oktober 2018 Bruk shampo for fett hår/volumshampo. Ikke bruk shampo som inneholder olje av noe slag. Vask det minimum 2 ganger. Skyll godt, hele håret. Under, på sidene, overalt. Balsam KUN i tuppene. Frotter håret skikkelig, spesielt i hodebunnen. Føhn det tørt, med hodet opp ned. Føhn det HELT tørt. Ikke gre/børst det. Ikke ha fingrene i håret unødig. Ikke bruk stylingprodukter. Anonymkode: caad2...680
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #5 Skrevet 29. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bruk shampo for fett hår/volumshampo. Ikke bruk shampo som inneholder olje av noe slag. Vask det minimum 2 ganger. Skyll godt, hele håret. Under, på sidene, overalt. Balsam KUN i tuppene. Frotter håret skikkelig, spesielt i hodebunnen. Føhn det tørt, med hodet opp ned. Føhn det HELT tørt. Ikke gre/børst det. Ikke ha fingrene i håret unødig. Ikke bruk stylingprodukter. Anonymkode: caad2...680 Edit: Er håret så fett at det må vaskes hver dag, så vasker du det hver dag. At noen kan gå opp mot en uke uten å vaske håret er ikke ensbetydende med at alle kan det. Hår og hodebunn er forskjellig. Anonymkode: caad2...680
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #6 Skrevet 29. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Edit: Er håret så fett at det må vaskes hver dag, så vasker du det hver dag. At noen kan gå opp mot en uke uten å vaske håret er ikke ensbetydende med at alle kan det. Hår og hodebunn er forskjellig. Anonymkode: caad2...680 Enig. Jeg MÅ vaske håret annenhver dag, uten unntak hvis jeg skal gå ut blandt folk. Har forsøkt alle tips i boka, men håret og hodebunnen min er rett og slett ikke av det slaget som kan gå lenge uten vask. Det er kjedelig å vaske håret, men det er en kamp jeg har gitt opp 😅 Anonymkode: e18c2...c12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå