Gjest Nightrider Skrevet 23. mars 2005 #1 Skrevet 23. mars 2005 Hvor stor fare er det for å kunne bli smittet av å svelge sæd, tenker da spesiellt på HÌV? Har hørt en gang at det var minimal sjans for å få HIV ved å svelge, noen som har noen fakta ang dette. Og ja, jeg vet man bør bruke beskyttelse.
Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2005 #2 Skrevet 23. mars 2005 Har aldri forstått beskyttelse ved suging jeg. Kondomer med jordbærsmak smaker jo like mye gummi, men jeg tror nok det er like stor sjanse som når han kommer i deg, for det kommer jo inn i kroppen uansett.
Gjest Nightrider Skrevet 23. mars 2005 #3 Skrevet 23. mars 2005 ........men jeg tror nok det er like stor sjanse som når han kommer i deg' date=' for det kommer jo inn i kroppen uansett.[/quote'] Hørte noe om at magesyren påvirket dette, og at smittefaren var minimal.
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2005 #4 Skrevet 23. mars 2005 Ta på en kondom da vel...smittefaren er der ved oralsex også. Du kan ha et åpent sår eller noe, og er absolutt ikke trygt.. . Hvis det er HIV du er redd for , så ta på kondom...!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå