Gå til innhold

kjedelig sex=(

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg fikk igår vite av min kjæreste at han synes vi har utrolig enformig og kjedelig sex. han sier det blir det samme vær gang. må si det stakk veldig da han sa det. for jeg synes ikke det i det hele tatt. jeg har veldig dårlig selvtillitt, men synes vi gjør mye forskjellige stillinger osv for det. vi er 20 år begge to og bor begge hjemme hos foreldrene våre. det sier seg jo selv at man ikke kan gjøre så veldig mye ut av sexen da, iallefall ting vi ikke har gjort. vi er også begge studenter , så vi har ikke råd til noe sex leketøy... noen som har noe forslag? noe som jeg kanskje kan overaske han med...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Det er ikke bare du som har et ansvar der, for mener han at dere har et kjedelig sexliv, så sier han til seg selv også at han er kjedelig der. Siden det er han som klager på det, så kanskje det burde være han som fikset noe.

Jeg hadde også blitt skuffet om min kjære hadde sagt noe slikt, men han hadde fått en melding om å gjøre noe med det selv også, for alt ansvaret skal ikke legges på deg.

Hva med å leie seg inn på et billig hotellrom, eller motell eller lignende. Da kan dere ha sex, uten å måtte ta hensyn til foreldre. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da hadde jeg sagt; hva savner du?

Si at du er fornøyd men er det noe han har som forslag så må han gjerne komme med det, så får dere ta det derfra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wiola

Et par på 20 år, er fortsatt i en nybegynnerfase, og hvis du suger han i blant, og du f eks rir han iblant, han tar deg bakfra osv, pluss at dere i blant ser på hverandre onanerer, så er dere kommet langt på vei når det gjelder variasjon. Hvis han mener at han vil ha analsex med deg for variasjonen skyld, og du er nysgjerrig på å prøve, så go for it, hvis du selv liker det.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Veldig dumt sagt da, sårende og han er jo også skyld i at det er kjedelig.

Hva gjør dere av variasjon da? Oral sex? Rir du? osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg vil si at jeg gjør ganske mye.... jeg suger han nesten vær gang, og vi onanerer hverandre. jeg sitter oppe på å rir, vi ligger på siden, misjonær, doggy osv... så jeg skjønner ikke helt hva han mener med kjedelig. han har litt lyst til å prøve anal, men det har ikke jeg. men det kan ikke være den eneste grunnen... vi har vært sammen i 4 år, å har vært aktive i nesten 4 år også.. skal snakke med han jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peeder

Når et par har vært sammen siden de var 16 år, så er sjansen stor for at en av de har vokst fra forholdet. I dette tilfelle er det vel han, men han kunne jo valgt å gi signalene på en annen måte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

Hmm... hva med bind for øyene? eller litt fastbinding av armer og ben?

Olje er også en fin opplevelse, og ikke er det dyrt heller..

Men om han klager, så er det som de andre sier; langt fra din skyld, dere er to som må til for å ha sex :wink:

Klart det ikke er gøy å få høre at det er ensformig i sexlivet, men hey, da får han hjelpe til med å finne på noe nytt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere har stor variasjon jeg da.

Spør han hva han mener. Og er det analsex han fisker etter, og du ikke vil, ja så la han ha det 'kjedelig'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil si at jeg gjør ganske mye.... jeg suger han nesten vær gang' date=' og vi onanerer hverandre. jeg sitter oppe på å rir, vi ligger på siden, misjonær, doggy osv... så jeg skjønner ikke helt hva han mener med kjedelig. han har litt lyst til å prøve anal, men det har ikke jeg. men det kan ikke være den eneste grunnen... vi har vært sammen i 4 år, å har vært aktive i nesten 4 år også.. skal snakke med han jeg![/quote']

For det første er det svært klønete av ham og si at dere har kjedelig sex. Synes han det er kjedelig får han introdusere ting han synes er spennende. For det andre bør han være mer konkret i sine ønsker i steden for å putte dem i en "kjedelig sekk". Vi har alle et ansvar for å få det sexlivet vi ønsker oss, han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
han har litt lyst til å prøve anal' date=' men det har ikke jeg. men det kan ikke være den eneste grunnen... [/quote']

Ikke si det. Tror iallefall at det vil hjelpe mye.

Bare pass på glid og forsiktighet, siden han sikkert er litt uerfaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ERWIN

Tull og töys. Ei jente skal kunne bestemme såpass over sin egen kropp, at hun fint kan nekte å stille tarmen sin til disposisjon for sexaktiviteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det blir en vurderingssak.

Jeg sier ikke at hun skal gå på akkord med seg selv om dette virkelig ikke er godt, men her er det noe hun ikke vil prøve. Han har derfor rett til å si hun er kjedelig om hun sier nei uten en gang å prøve.

Og ellers er det sikkert mange andre ting hun kan prøve hvis dette er en mann hun har lyst å beholde. Hvis hun ikke har lyst til å beholde ham, så er det vel bare å si hun liker å være kjedelig og at han får finne seg en annen mer spennende enn henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen i helvete, er det plutseleg blitt likheitsteikn mellom å ikkje ville ha analsex, og å vere kjedeleg i senga??

Dette er noko jenta har 100% rett til å bestemme, eit forhold skal ikkje avhenge av om jenta seier ja eller nei til anal, då er ikkje forholdet mykje verdt, spør du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
faen i helvete, er det plutseleg blitt likheitsteikn mellom å ikkje ville ha analsex, og å vere kjedeleg i senga??

Dette er noko jenta har 100% rett til å bestemme, eit forhold skal ikkje avhenge av om jenta seier ja eller nei til anal, då er ikkje forholdet mykje verdt, spør du meg..

Du forstår ikke noe ser jeg.

Situasjonen er:

1. Han mener hun er kjedelig i senga.

2. Han ønsker å prøve analsex.

Hun må bestemme seg om hun vil enten:

1. Prøve å gå ham imøtes.

eller

2. Drite i det fordi hun er fornærmet.

Hvis hun vil prøve å gå ham i møtes, så må hun finne på noe i senga som han liker. Fra før vet vi altså at han liker eller har lyst til å prøve analsex. Derfor er det én mulighet.

En annen mulighet er å prøve ut helt andre ting som han ikke en gang visste han likte. Men da må hun være litt oppfinnsom.

Hvis hun derimot ikke er interessert i ham lengre fordi hun er fornærmet, så kan hun si det som du sa og tilfeldigvis få hodepine i tre måneder.

Jeg mener at hvis han er en bra kar som er verdt å ta vare på, så kan hun i det minste prøve.

Hvis han derimot er en drittsekk, så er dette en fin anledning til å bli kvitt ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

øøørmh, analsex er ikke akkurat noe de fleste jenter villig stiller baken sin til rådighet med...

Jeg ville ikke gjort det, iallefall ikke før jeg virkelig var i et fint stabilt forhold, og stolte veldig på partneren min!

Jeg liker ikke tanken på at noen skal fikle med meg i det hullet der den verste dritten tyter ut....

Hadde dere menn likt å få noe dyttet inn der? tror ikke det nei.. jeg har iallefall ikke vært sammen med noen menn som trigger på tanken på at jeg skal stappe noe finger oppi der iallefall...

Analsex bør ikke være til hinder for kjedelig sex! seriøst! Det finnes hundrevis av andre ting å finn på, om man bare er kreativ nok!

Hadde jeg vært sammen med en fyr som sa jeg var kjedelig i senga, og at det ikke kunne forbedres med mindre jeg gikk med på analsex, så hadde jeg faktisk vurdert han nøye!

Kall meg prippen, men det er mitt hull, og jeg bestemmer over det!

Ok, sporet litt av der, tilbake til trådstarter.. :)

Kjedelig sex er ikke kun avhengig av deg iallefall! Må to til! Og nå, hvis du har ting du vil ha endret på, så er vel dette et bra tidspunkt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...