AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #1 Skrevet 28. oktober 2018 vært der en del, men jeg kjenner ingen der. Synes stedet virker så spesielt, ikke nødvendigvis bare negativt, men folk virker litt vanskelige å komme inn på? og hvorfor er det så masse gamle hus der som ser ut som spøkelseshus? Anonymkode: 65bfa...152
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #2 Skrevet 29. oktober 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: vært der en del, men jeg kjenner ingen der. Synes stedet virker så spesielt, ikke nødvendigvis bare negativt, men folk virker litt vanskelige å komme inn på? og hvorfor er det så masse gamle hus der som ser ut som spøkelseshus? Anonymkode: 65bfa...152 Skjønner ikke helt hva du mener. Et helt vanlig bygdesentrum/tettsted. Folk på sånne steder er gjerne litt mer lukket enn i større byer, ingenting spesielt med Stryn i så måte. Spøkelseshus ??? Har aldri lagt merke til. Anonymkode: dd6de...685
Carrot Skrevet 29. oktober 2018 #3 Skrevet 29. oktober 2018 Vi bor halvannen time fra og mitt intrykk er helt motsatt, ikke har jeg sett noen "spøkelseshus" der heller?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #4 Skrevet 29. oktober 2018 Stryn er nydelig, vært der mange ganger og ble kjent med flere der. Synes de var lette å komme innpå, men nå var jeg et eldre barn da. Sikkert vanskelige for voksne Anonymkode: 109a1...923
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #5 Skrevet 29. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke helt hva du mener. Et helt vanlig bygdesentrum/tettsted. Folk på sånne steder er gjerne litt mer lukket enn i større byer, ingenting spesielt med Stryn i så måte. Spøkelseshus ??? Har aldri lagt merke til. Anonymkode: dd6de...685 Synes Stryn er vakkert. Trivelige og opne folk,- skiljer ikkje seg spesielt ut frå andre folk rundt om i landet. Men det er færre mennesker, så det er jo slik sett lettare å møte nokon i ein større by? Synes ikkje husa ser ut som spøkelseshus...? Anonymkode: 8fc04...21b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå