Gå til innhold

Enkelt å se når en bruker er ufør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har merket dette? Er så enkelt å se på enkelte brukere om de er vel fungerende i samfunnet eller mennesker som er uføre

Anonymkode: 39aeb...2d1

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du synsk?😜

Anonymkode: dbff4...fd0

• Liker 12
Skrevet

Tenk så mange uføre du har møtt uten at du  kunne gjette det! 

Anonymkode: 490dc...c24

• Liker 22
Skrevet

Hvordan er det enkelt å se?

Anonymkode: 5eadb...4b5

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Flere som har merket dette? Er så enkelt å se på enkelte brukere om de er vel fungerende i samfunnet eller mennesker som er uføre

Ja, mange som viser tydelig at de er fra ei sosial hengemyr hvor man gikk rett fra husmannsvesen til naving. Stort sett områder hvor KrF står svakt.

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke er så enkelt. Det er faktisk mange høyst oppegående personer som er uføre, og det er en del i full jobb som man ut fra måten de ordlegger seg på, må undres på hvordan kan klare seg i samfunnet.

• Liker 33
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvordan er det enkelt å se?

Anonymkode: 5eadb...4b5

Vi skriver som AB for å skjule hvor mye vi er på kvinneguiden og til hvilke tider. ☺️

Anonymkode: 27a98...f86

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi skriver som AB for å skjule hvor mye vi er på kvinneguiden og til hvilke tider. ☺️

Jeg er ikke ufør, og titter innom til ulike tider på døgnet........

Anonymkode: dcbd6...b12

• Liker 6
Skrevet

Jeg er uføretrygdet og titter innom sporadisk. Rart at du klarer å se hvem som jobber og ikke, og hvorfor. Imponerende rett og slett :sarkasme:

Anonymkode: 64c9e...4cc

• Liker 9
Skrevet

Du ser ikke annet enn dine egne fordommer. 

Anonymkode: 500d4...5f8

• Liker 13
Skrevet

Av og til skriver jeg på kg at jeg er ufør, forbi sjekke reaksjonene til folk. Stort sett skriver de; kom deg ut i jobb. Du er lat. Snylter på samfunnet etc. Jeg har egentlig jobb. Men i visse tråder må jeg sjekke/prøve ut folk. Folk er slemme. Glad jeg ikke er ufør på ordentlig. 

Anonymkode: 27e28...4f6

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Av og til skriver jeg på kg at jeg er ufør, for å sjekke reaksjonene til folk. Stort sett skriver de; kom deg ut i jobb. Du er lat. Snylter på samfunnet etc. Jeg har egentlig jobb. Men i visse tråder må jeg sjekke/prøve ut folk. Folk er slemme. Glad jeg ikke er ufør på ordentlig. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke ufør, men arbeidsledig..JA JEG SØKER PÅ JOBBER; MEN FÅR INGEN AV DEM!!!!

Anonymkode: e0bd2...78b

• Liker 2
Skrevet

Folk blir ikke akkurat uføretrygdet av å være spesielt dum eller spesielt slem også kan man fint være i jobb, selv om man hadde blitt overgått av en skjære på en IQ test. Tror ikke egentlig du hadde klart kartlegge så veldig bra hvem som er ufør, selv om du hadde hatt helseattesten til alle på KG.

Anonymkode: 82ad4...d2a

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke ufør, men arbeidsledig..JA JEG SØKER PÅ JOBBER; MEN FÅR INGEN AV DEM!!!!

Anonymkode: e0bd2...78b

Ts ser nok at du ikke er ufør. 🙄

Anonymkode: 64c9e...4cc

• Liker 1
Skrevet

Do me, do me!!

Hva er jeg? 😄

Anonymkode: da538...619

• Liker 9
Skrevet

ts her....er ikke slik jeg mener. jeg mener når en bestemt bruker skriver på mange forskjellige forum og deres råd og opplevelser så er det tydelig at vedkommende er ufør. Kan også se det på hvilke type forum de selv velger å starte😑 kunne ha sagt et par brukere men er ikke lov. Men tror enkelte vet hvilke brukere jeg prater om

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Finnes også noe som heter «studenter»🤷🏻‍♀️

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, Skilpadden skrev:

Finnes også noe som heter «studenter»🤷🏻‍♀️

Sssss...de er bare pre-uføre😊

Anonymkode: 92447...9d8

• Liker 4
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts her....er ikke slik jeg mener. jeg mener når en bestemt bruker skriver på mange forskjellige forum og deres råd og opplevelser så er det tydelig at vedkommende er ufør. Kan også se det på hvilke type forum de selv velger å starte😑 kunne ha sagt et par brukere men er ikke lov. Men tror enkelte vet hvilke brukere jeg prater om

Men herregud da, vær litt mer presis med fordommene dine! Makan til ull! 

Anonymkode: 490dc...c24

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...