Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2005 #1 Skrevet 23. mars 2005 Jeg var på kino i går for å se den der Naboer med kristoffer Joner. Den var helt syyyyk!!! he he..Han virket helt Psycho i den filmen,men den var ganske spennende...Noen som har sett den?
Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2005 #2 Skrevet 23. mars 2005 Skal se i løpet av ferien. Er forhåpentligvis ingen drittunger som slipper inn på 18 års grense heller, så da får jeg kanskje med meg noe (de snakket jo hele tiden under the ring 2, heldigvis var det undertekster men ikke på norske filmer!!) men merket du noe "stemningforksjell" på denne og andre 15 års grenser? Huff vil nesten ikke gå på kino mer jeg
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #3 Skrevet 23. mars 2005 Skal se i løpet av ferien. Er forhåpentligvis ingen drittunger som slipper inn på 18 års grense heller' date=' så da får jeg kanskje med meg noe (de snakket jo hele tiden under the ring 2, heldigvis var det undertekster men ikke på norske filmer!!) men merket du noe "stemningforksjell" på denne og andre 15 års grenser? Huff vil nesten ikke gå på kino mer jeg[/quote'] Film er best hjemme sier mange. Er ikke sikker enda, men med en god prosjektor, gode myke stoler og ingen småjævler som må prate hele tiden så er det kanskje riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå