AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #1 Skrevet 28. oktober 2018 Jeg har sånn Effekt lærbalsam, og Nano-waterblock impregneringsspray her hjemme. Det beste hadde vært å slippe å kjøpe noe mer produkter enn det jeg allerede har, så hvis det er like bra å bruke noe av det jeg har så hadde det vært flott. Det gir isåfall mest mening for meg å bruke kun ett av produktene, og ikke bruke de sammen. Men HVA skal jeg bruke? Ville dere heller anbefalt meg å kjøpe noe annet? Til disse skoene: (de har en semi-matt finish, og er ekte skinn) Anonymkode: 62904...d6a
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #2 Skrevet 28. oktober 2018 OBS: Kjøpte de på nettet, og der gis det ingen veiledning på konkret hva man bør bruke. Derfor aner jeg ikke. Anonymkode: 62904...d6a
Tussi2018 Skrevet 28. oktober 2018 #3 Skrevet 28. oktober 2018 Hvis skinnet et glatt (ikke nubuck eller semsket, dvs små hår) så er effekt kremen veldig fin! Den pleier skinnet og gir næring. Spray kan man bruke i tillegg dersom man ønsker ekstra beskyttelse mot vann. Men en krem er det beste for skinnet. Dersom det ikke er glatt skinn finnes det egne kremer til semsket og nubuck.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #4 Skrevet 28. oktober 2018 1 minutt siden, Tussi2018 skrev: Hvis skinnet et glatt (ikke nubuck eller semsket, dvs små hår) så er effekt kremen veldig fin! Den pleier skinnet og gir næring. Spray kan man bruke i tillegg dersom man ønsker ekstra beskyttelse mot vann. Men en krem er det beste for skinnet. Dersom det ikke er glatt skinn finnes det egne kremer til semsket og nubuck. Som sagt, skinnet er semi-matt. Anonymkode: 62904...d6a
Tussi2018 Skrevet 28. oktober 2018 #6 Skrevet 28. oktober 2018 Det er vel det samme som glatt? Sprayen kan brukes uansett skinntype.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #7 Skrevet 28. oktober 2018 Akkurat nå, Tussi2018 skrev: Det er vel det samme som glatt? Sprayen kan brukes uansett skinntype. Men er det ikke litt dumt å bruke spray oppå Effekt? Da jeg kjøpte vintersko med glatt skinn fra Nude fikk jeg bare råd om å bruke Effekt på den. Anonymkode: 62904...d6a
Tussi2018 Skrevet 28. oktober 2018 #8 Skrevet 28. oktober 2018 Effekt (eller andre lærbalsamer) er som sagt det beste for skinnet. Det kan sammenlignes litt med fuktighetskrem for huden vår. Det gir fuktighet til skinnet og hjelper til med å unngå at det tørker ut og sprekker. Må jo opprettholdes hyppigere på vinterstid. En spray legger seg mest som en hinne utenpå. Kan bli litt smør på flesk, men jeg bruker det ofte for å få elske beskyttelse mot vann og smuss. Start uansett med å smøre de inn med effekt 😊 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #9 Skrevet 28. oktober 2018 1 minutt siden, Tussi2018 skrev: Effekt (eller andre lærbalsamer) er som sagt det beste for skinnet. Det kan sammenlignes litt med fuktighetskrem for huden vår. Det gir fuktighet til skinnet og hjelper til med å unngå at det tørker ut og sprekker. Må jo opprettholdes hyppigere på vinterstid. En spray legger seg mest som en hinne utenpå. Kan bli litt smør på flesk, men jeg bruker det ofte for å få elske beskyttelse mot vann og smuss. Start uansett med å smøre de inn med effekt 😊 Ok, tusen takk for hjelpen! Var ikke meningen å være kort i første svaret til deg. Ble bare usikker på hva du mente. Da jeg kjøpte noen andre sko med samme finish fra Roots (som jeg leverte inn igjen pga feil passform), fikk jeg anbefalt en sånn Boston skokrem til de (det var samtidig som jeg kjøpte Nude skoene og Effekt kremen). Men fordi jeg leverte inn igjen Roots skoene så leverte jeg også inn igjen Boston skokremen. Så da lurte jeg på om det var en grunn til det eller bare for å selge mest mulig?? Anonymkode: 62904...d6a
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #10 Skrevet 28. oktober 2018 Ser nå at den het "Boston delicate gel".. "skånsom rengjøring og pleie for ømtålig skinn". Altså ingen impregnering, bare skopleie/rengjøring... Rart! - TS Anonymkode: 62904...d6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå