AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #1 Skrevet 28. oktober 2018 Før noen nevner det; jeg skal selvfølgelig kontakte dyrlege, men vil høre om noen har lignende erfaringer Altså. Han er 5 mnd. Å av og til nå i det siste har jeg hørt at han gnisser tenner, det varer ikke lenge, snakk om 15 sekunder ish. Han spiser normalt, leker, fin avføring og er ellers klin kokos som en kattunge skal være. Kan det ha noe med tannfylling å gjøre? Kan ikke huske at tidligere katter har gjort det så når han gjorde det når jeg sto ved siden av han å så på så fikk jeg litt sjokk 😅 skal begynne å følge med på om det kan komme etter at han har spist, har ikke tenkt så mye over akkurat det 🙈 Anonymkode: ee117...fbd
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #2 Skrevet 28. oktober 2018 Du kan filme det og ta det med til dyrlegen. Men er du sikker på at det ikke er den type klapring med tennene kattene kan gjøre når de er ivrige etter å jakte? Anonymkode: e3fef...361
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #5 Skrevet 28. oktober 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan filme det og ta det med til dyrlegen. Men er du sikker på at det ikke er den type klapring med tennene kattene kan gjøre når de er ivrige etter å jakte? Anonymkode: e3fef...361 Hvis jeg er kjapp nok så skal jeg gjøre det ja. Det er ikke sånn klapring som når han er ivrig på å jakte, det er regelrett gnissing 😛 Anonymkode: ee117...fbd
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #6 Skrevet 28. oktober 2018 26 minutter siden, Forundret.. skrev: Katter mister også melketenner. Det vet jeg Anonymkode: ee117...fbd
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #7 Skrevet 28. oktober 2018 29 minutter siden, Forundret.. skrev: Har du titta inni munnen på katta? Han vil desverre ikke bli håndtert slik at jeg får undersøkt munnen hans enda, vi venner han til håndtering gradvis så jeg ønsker ikke å ødelegge fremdriften. Dyrlegen får sjekke når vi skal dit Anonymkode: ee117...fbd
Forundret.. Skrevet 28. oktober 2018 #8 Skrevet 28. oktober 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det vet jeg Anonymkode: ee117...fbd Han er jo i den alderen så gnissingen kan kanskje ha en sammenheng med tannfelling..?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #9 Skrevet 28. oktober 2018 51 minutter siden, Forundret.. skrev: Han er jo i den alderen så gnissingen kan kanskje ha en sammenheng med tannfelling..? Det er jo det jeg lurer på da. Så jeg spør om noen har erfaring med det Anonymkode: ee117...fbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå