Gå til innhold

bare spøk?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest-som-ble-gift
Skrevet

Tenk dere følgende:

Du er med samboer og hans familie på et kjøpesenter. Du går inn i en butikk og når du kommer tilbake ser alle veldig lure ut.

Din samboer gir deg en gullfarget ring som bare kan bety en ting. I det du får tårer i øynene og kysser og klemmer han får du vite at det bare var en spøk.

Din svigerinne som fant på ideen, på "morro", ser litt beklemt ut.Det samme gjør hennes mann og din samboer når de ser reaksjonen din.

Hvordan reagerer du på denne spøken?

Jeg tok meg fort sammen og lot som om det var en dårlig spøk gone bad. Mao ikke mitt problem.

Men klart at det gjorde vondt.

Min samboer fikk veldig vondt av meg etterpå og enormt dårlig samvittighet. Jeg ble mest satt ut over at det var mulig å være så tankeløs og tro på at det var en god ide å gjøre.

Jeg og min samboer var mitt i et følelsesmessig helvete på den tiden, med den ene krisen etter den andre,så det var bare så vidt vi kom oss igjennom det sammen,- og oppreist. Dette var familien veldig klar over.

Tenkte på det nå tilfeldig, og klarer ikke helt å fri meg fra den tanken at ikke alt min svigerinne (er gift nå) gjør mot meg er i beste mening....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men vettu hva, selv om det var din sivgerinnes ide så gjorde mannen din det.. Så det går ikke å skylde på henne synes jeg..

Og jeg hadde blitt sinna..

Gjest Madam Felle
Skrevet

:o er det mulig at noen kan spøke med noe slikt? Er sjokkert rett og slett, for sånn gjør man bare ikke. :evil:

pass deg for svigerinnen din du, for hun virker ikke helt god.

Gjest Gjesta
Skrevet

Fy flate - så utrolig teit gjort! :-?

K

Skrevet
:o er det mulig at noen kan spøke med noe slikt? Er sjokkert rett og slett, for sånn gjør man bare ikke. :evil:

Enig at sånt spøker man ikke med .. og jeg hadde opplagt blitt sint .. (nå har jeg ikke helt sansen for practical jokes i utgangspunktet)

Men synes det var samboer som ikke var helt god jeg .. og spesielt siden de tydeligvis slet litt.

Det blir urimelig å skylde på svigerinnen.. men jeg tror jeg ville satt et alvorlig spørsmålstegn ved samboer .. og hva han følte for meg når han var villig til å "spøke" med mine følelser på den måten.

Skrevet

:o Går det virkelig an å være så tomhodet og tankeløs?

Jeg hadde blitt skikkelig sinna :evil: :evil:

Gjest gjest-som-ble-gift
Skrevet

Jeg ble jo såret og fortalte det til min samboer. Sint orket jeg ikke å bli... for ydmykende kanskje.

At det var idiotisk av min samboer er helt klart. Nå kjenner jeg han godt og vet at han er både impulsiv og korttenkt, så han innså jo alvoret når han så min reaksjon. Klart det var mest hans ansvar.

Min svigerinne visste så godt at vi ønsket å gifte oss, men hadde frarådet oss det bare en dag i forveien av denne hendelsen.pga omstendighetene.

Da bør hun vel, som kvinne, vite at en slik spøk stikker litt?

Er ikke sint på henne heller, mer skuffet. Må vel gå ut i fra at hun er korttenkt hun også. Da var sønn ble født, med rødt hår, presterte hun å si at om hennes barn fikk rødt hår da ville hun bli FORBANNA!!

Ute etter å såre eller korttenkt?

Får håpe på det siste.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Da var sønn ble født, med rødt hår, presterte hun å si at om hennes barn fikk rødt hår da ville hun bli FORBANNA!!

:o Som jeg sa, hun virker ikke god i det hele tatt

Skrevet

Enig! Jeg må innrømme at jeg tenker at særlig din svigerinne må ha uvanlig lav sosial intelligens... :roll:

Både ut fra det om "frieriet" og kommetaren om hårfargen til sønnen deres... Man kan vel egentlig ikke ta noe alvorlig, som kommer fra en person som kan si og gjøre slike ting...

Skrevet

Huff!!

For en forferdelig svigerinne du har!

Jeg synes du tar det veldig pent.

Hadde noen slengt en slik kommentar når min sønn ble født, hadde jeg kanskje blitt for sjokkert til å svare der og da...men gjett om hun hadde fått høre hva jeg syntes i ettertid!

Så utrolig dårlig gjort!

Kjenner at jeg blir sint på dine vegne.

:sinna:

Hadde jeg vært deg ville jeg holdt meg mest mulig vekk fra henne.

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :frustrert::kjempesinna::sinna: :evil:

jeg hadde blitt så sinna...........

men så hadde jeg nok blitt kjempe lei meg etterpå...

Gjest gjest-som-ble-gift
Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg holdt meg mest mulig vekk fra henne.

Løper ikke ned dørene der i gården nei.

Men det gjør ikke hun her heller....

Takk for alle svar. Greit å vite at jeg ikke overreagerer.

En venninne av henne som vi har møtt ved mange anledninger kaller meg konsekvent et annet navn enn mitt eget. Har skrevet om det på kg før. Når vi er sammen alle tre (med menn) så er jeg luft.....

Prøver å få min kjære til å forstå at det da ikke er så kjekt å skulle omgi seg med slike folk.

Man merker jo om noe er godt ment eller ikke...

selv har jeg aldri forstått hvorfor enkelte prøver å få noen til å føle seg dårlig for at de selv skal føle seg bra.

Får holde meg unna.

uansett, håper alle nygifte og kommende bruder får/har et flott forhold til sine svigerinner :-)

Skrevet

:o For en spøk! Aldri i verden om jeg ikke hadde blitt sint

Skrevet
:o For en spøk! Aldri i verden om jeg ikke hadde blitt sint

:Nikke:

Skrevet

For å si det på godt norsk: Jeg hadde blitt dritforbanna!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har ikke ord. Jeg forsøker å sette meg inn i situasjonen din....... jeg trur rett og slett at jeg ikke hadde orket å ha noe som helst med noen av dem å gjøre lengre. Om samboeren min hadde tulla med noe så alvorlig hadde jeg nok brutt, enkelte ting spøker man bare ikke med, og jeg ville ikke klart å stole på noenting lengre. Og jeg hadde SÅ VELDIG sørga for at min såkalte svigerinne fikk seg en skikkelig overraskelse....... helvetes kjerring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...