Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i prøvemåned 1. Har hatt regelmessig menstruasjon siden juli. Jeg skulle fått mensen i dag, men ikke kommet. Syns jeg har hatt eggløsningsslim flere ganger denne mnd og at alt har blitt tull. 

Jeg har tatt flere tester, men det er bare 1 strek (svaret er så tydelig som du kan få det) og ikke har jeg symptomer på graviditet heller. Men når er man sikker på at man ikke er gravid. Viser testen sikkert nå som det er første dag med ikm eller kan jeg fremdeles være gravid? 

Anonymkode: e62c7...d45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så sant du hadde el når du skulle så er testen riktig på ikm. 

Anonymkode: c8852...a56

Skrevet

Vent noen dager og test igjen om mensen ikke kommer.

Anonymkode: d3e94...993

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så sant du hadde el når du skulle så er testen riktig på ikm. 

Anonymkode: c8852...a56

Tusen takk :)

Da gidder jeg ikke bruke opp en test i morgen også. 

Skrevet

Jeg kjenner nå mensmurringer, men fremdeles ingen mens. Syklusen min pleier være på 29-30 dager. Nå er det på 31 dager. Testen var jo negativ i går. Syns memsen bare kan komme så jeg kan starte neste prøveperiode! Arrgh. 

Skrevet

Dersom du er en person som liker å teste ofte, vil jeg anbefale å kjøpe mange billigtester. Jeg har kjøpt 50stk på ebay til 60kr, og tester fra 8dpo til evt. mens. Det gjorde jeg også sist. Jeg vet at mange blir veldig skuffet over negativ test, og foretrekker å vente, men jeg mister aldri håpet før mensen kommer. Jeg synes det er bedre å gradvis venne seg til tanken på at det ikke klaffet denne mnd, enn å plutselig få mensen. De siste dagene har jeg bare "visst" at jeg var gravid, og har faktisk tatt flere tester både torsdag, fredag og lørdag. Lørdag kveld kom to blå frem, og i dag er streken enda tydeligere. Det er fordelen med å ha flere tester liggende. 

Sist gang fikk jeg to streker lenge etter IKM. Syklusen min var ikke helt stabil, og EL var 1 uke seinere enn antatt. Denne gang har jeg hatt en syklus på 36 dager i flere mnd før vi begynte å prøve, så da ble testen positiv 12 dpo. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...