AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #1 Skrevet 28. oktober 2018 Skal på en 3-4 dagers tur utenlands. Har egentlig ikke tenkt å drive med shopping og tror at en 10 kg bagasje ombord holder. Hvis det likevel blir litt shopping går det an å bestille en koffert på vei tilbake? Skal til Riga, noen som vet hva det koster? Anonymkode: 72251...b9e
Missfitness Skrevet 28. oktober 2018 #2 Skrevet 28. oktober 2018 600,- https://www.norwegian.no/booking/bestillingsinformasjon/tilleggstjenester/#Baggage_allowances
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #3 Skrevet 28. oktober 2018 11 minutter siden, Missfitness skrev: 600,- https://www.norwegian.no/booking/bestillingsinformasjon/tilleggstjenester/#Baggage_allowances Dette er om du velger å kjøpe det som tillegg på flyplassen. Når du bestiller billett kan du velge bagasje, mye billigere. Anonymkode: c713b...f54
Missfitness Skrevet 28. oktober 2018 #4 Skrevet 28. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er om du velger å kjøpe det som tillegg på flyplassen Og det er jo det TS spør om
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #5 Skrevet 28. oktober 2018 36 minutter siden, Missfitness skrev: Og det er jo det TS spør om Mulig at jeg formulerte meg feil. Jeg tenkte egentlig på om det var mulig å bestille en veis på vei tilbake, også på nett. Kan man gå inn på bookingen mens man er der og legge til X-tra bagasje, hvis det skulle bli aktuelt? TS Anonymkode: 72251...b9e
Missfitness Skrevet 28. oktober 2018 #6 Skrevet 28. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mulig at jeg formulerte meg feil. Jeg tenkte egentlig på om det var mulig å bestille en veis på vei tilbake, også på nett. Kan man gå inn på bookingen mens man er der og legge til X-tra bagasje, hvis det skulle bli aktuelt? TS Anonymkode: 72251...b9e Ok, da misforsto jeg deg. Trodde du ville kjøpe ekstra baggasje dersom du kom til å handle for mye. Står vel på Norwegiansiden.
Turfamilien Skrevet 1. november 2018 #7 Skrevet 1. november 2018 Ja, du kan bestille ekstra innsjekket bagasje på nett inntil 6 timer før flyet ditt går. Går helt fint å bestille innsjekket bagasje på bare en del av strekningen, det har vi gjort mange ganger før!
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #8 Skrevet 1. november 2018 Begge deler går fint. Bestille kun en vei. Eller etterbestille på nett ved behov. Og bestilling direkte på flyplass er som nevnt en del dyrere. Anonymkode: cb195...ca2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå