Gå til innhold

Norwegian innsjekket bagasje én vei.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på en 3-4 dagers tur utenlands. Har egentlig ikke tenkt å drive med shopping og tror at en 10 kg bagasje ombord holder. Hvis det likevel blir litt shopping går det an å bestille en koffert på vei tilbake? 

Skal til Riga, noen som vet hva det koster? 

Anonymkode: 72251...b9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er om du velger å kjøpe det som tillegg på flyplassen

Og det er jo det TS spør om

Skrevet
36 minutter siden, Missfitness skrev:

Og det er jo det TS spør om

Mulig at jeg formulerte meg feil. Jeg tenkte egentlig på om det var mulig å bestille en veis på vei tilbake, også på nett. Kan man gå inn på bookingen mens man er der og legge til X-tra bagasje, hvis det skulle bli aktuelt?

TS 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mulig at jeg formulerte meg feil. Jeg tenkte egentlig på om det var mulig å bestille en veis på vei tilbake, også på nett. Kan man gå inn på bookingen mens man er der og legge til X-tra bagasje, hvis det skulle bli aktuelt?

TS 

Ok, da misforsto jeg deg. Trodde du ville kjøpe ekstra baggasje dersom du kom til å handle for mye. Står vel på Norwegiansiden. 

Skrevet

Ja, du kan bestille ekstra innsjekket bagasje på nett inntil 6 timer før flyet ditt går. 
Går helt fint å bestille innsjekket bagasje på bare en del av strekningen, det har vi gjort mange ganger før! :) 

Skrevet

Begge deler går fint. Bestille kun en vei. Eller etterbestille på nett ved behov. Og bestilling direkte på flyplass er som nevnt en del dyrere. 

Anonymkode: cb195...ca2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...