AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #1 Del Skrevet 28. oktober 2018 Bukser, shorts og skjørt kjøper jeg alltid litt for små enn litt for store. Liker at de sitter godt og stramt på meg. Men topper og t-shirts er jeg motsatt, heller litt for store enn for små. Også sko liker jeg sitter godt på hater når de kjipper bak. Hvordan er dere? Anonymkode: 75aa9...fab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 28. oktober 2018 #2 Del Skrevet 28. oktober 2018 Liker best når klærne passer perfekt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Himmelblå10 Skrevet 28. oktober 2018 #3 Del Skrevet 28. oktober 2018 Hvis jeg måtte velge ville jeg heller valgt litt for store klær. Det finnes ikke noe mer ubehagelig enn for stramme og ekle klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. oktober 2018 #4 Del Skrevet 28. oktober 2018 Heller litt for store enn litt for små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeamWP Skrevet 28. oktober 2018 #5 Del Skrevet 28. oktober 2018 Vil ha klær som passer. For små er ubehagelig,da velger jeg heller klær som er meningen at de skal være tettsittende,uten å være for trange. Blir det for stort føler jeg det blir sånn teltaktig og jeg ser større ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 28. oktober 2018 #6 Del Skrevet 28. oktober 2018 Jeg kjøper aldri klær en størrelse for små fordi de kan gå litt ut. Jeg kan ikke fordra når de sitter som pølseskinn. Da får de heller bli for vide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #7 Del Skrevet 28. oktober 2018 Foretrekker klær som passer, eller oversized om jeg føler meg feit en dag. Anonymkode: 05e5a...19b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #8 Del Skrevet 28. oktober 2018 Elsker oversized stilen, så ville gått for en str for stor om jeg måtte ha valgt. Anonymkode: 7a6e3...ba0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 28. oktober 2018 #9 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) Jeg hater stramme og for trange klær. Det går jeg ikke med. Jeg liker bedre at de sitter litt løst. Sånn har jeg alltid vært. Spesielt kan jeg ikke fordra stramme eller ettersittende overdeler. Endret 28. oktober 2018 av Million 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #10 Del Skrevet 28. oktober 2018 Kjøper konsekvent heller litt for stort, enn litt for smått eller akkurat passe. Jeg hater ting som klemmer: trange bukser, som hindrer fordøyelsen og gir magesmerter, gnagsår fra sko, brettemerker på hele kroppen når du skal dusje fordi klærene er harde og trange..Jeg kjøper t-skjorter i L på HM, selv om jeg glir lett inn i XS. Bare fordi det er mer behagelig. Anonymkode: aea13...079 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #11 Del Skrevet 31. oktober 2018 Heller litt for store. Gensere, hettegensere, joggebukser og tskjorter kan godt være mer enn litt for store. Anonymkode: 86931...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #12 Del Skrevet 31. oktober 2018 For stramme klær ser og føles feil ut. Jeg bodde en stund i England, og det virket som om de fleste damene der konsekvent kjøpte for små klær for kroppene sine. Sprengte bluseknapper, hud som bulet ut alle veier...😱 Til og med dyre antrekk ser billige ut når de er for små for deg. Mye heller litt oversized. Anonymkode: 273b6...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #13 Del Skrevet 31. oktober 2018 Heller litt for store. Er de for trange er det skikkelig grusomt. Ser det stadig vekk, både på unge jenter og voksne damer. Ei ikke mye lekkert når folk går rundt og ser ut som ei surra svinesteik, der buksa lager fettvalk både over og under Buksekanten slik at alt fettet blir presset opp og med og tyter til. Kanter. Bhen gir en enda verre utseende. Ì takler på ryggen av den og 4 på framsia. Skikkelig stygt Anonymkode: 34e88...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #14 Del Skrevet 31. oktober 2018 L Anonymkode: 471c9...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #15 Del Skrevet 31. oktober 2018 Liker også at klærne har "rett" størrelse, eneste jeg kjøper i mindre størrelse en det som passer akkurat er olabukser siden de vier seg ut etter litt bruk. Anonymkode: 471c9...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #16 Del Skrevet 31. oktober 2018 Sitter de ikke bra, ser det ikke bra ut. Unntak er kanskje t-skjorter, men da kjører man en mer laidback stil Har selv droppet mange plagg jeg likte, men som satt feil på kroppen og så derfor ikke så bra ut på meg. Anonymkode: ad1f5...ba3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 4. november 2018 #17 Del Skrevet 4. november 2018 Eg kjøper berre klede som passar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå