Gå til innhold

Noen som har opplevt at sexlivet med kjæresten har forbedret seg over tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp blitt sammen med en mann jeg er veldig glad i, og vi kommuniserer godt - også om sex. Han er EKSTREMT usikker i senga, og har kun hatt én partner tidligere som gjorde ting mentalt verre for ham. Selvtilliten hans er rett og slett på bånn, så det går utover både ereksjon, initiativ og selve sexen. 

Vi er enige i at det er så bra som det kan bli med det utgangspunktet vi har nå, og jeg forsøker (og klarer stort sett) å leve i nuet og sette pris på nærheten til tross for knotingen, men jeg tar meg selv i å lure på om det egentlig kan gå fra terningkast 2 til 6 over tid, eller om det er fjern ønsketenkning? Så jeg ville bare høre om deres erfaringer, enten dere har vært den usikre eller var sammen med en usikker. Hva var suksessformelen? Eller hva var det eventuelt som gjorde at det aldri ble bedre?

Anonymkode: 2d5fe...6b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja sexlivet kan helt klart bli bedre. Når sexen "normaliseres" kan jeg garantere for at mannen blir mindre usikker på seg selv. Du kan berolige hans presentasjonsangst ved å ha åpen kommunikasjon og ta det helt rolig når han ikke klarer å prestere. Gi dette litt tid, det blir bedre. 

Anonymkode: 389dd...720

• Liker 5
Skrevet

Klart det går bedre når dere har åpen og grei kommunikasjon, og tid ikke er en stressfaktor.

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Javisst. Tillit, humor og masse tid på lakenet er alltid positivt.

Skrevet

Ja, klart at det vil gå bedre, bare han er interessert i sex. Men du må være obs på å gi han hint om hva som er godt for deg.👍Når han ser at du nyter vil han slappe av og blir opptatt av å bli en enda bedre elsker.

• Liker 2
Skrevet

Som med alt annet i livet: du kan bli god med å øve! Husk bare å legge bort prestasjonsjag, fokuser på lyst og glede, så kan «øvingene» bli riktig så morsomme 🤗 lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Ja. Hun jeg lever med har blitt bedre med tiden. Hun har fått sin første orgasme og har med det bedre kjennskap til egen kropp. Det kan jeg like.

Anonymkode: e67d1...ae3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...