Gå til innhold

Hvem vet mest om vaginaer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg, en mann I slutten førtiårene med to samboerforhold bak meg på til sammen 18 år, samt at jeg har ligget med godt over hundre kvinner. 

Vært med på en fødsel, to aborter, drøssevis av gynekologiske undersøkelser og andre legekonsultasjoner. Hvor mange timer jeg har snakket med mine to samboere om sine kvinneplager er umulig å gi et tall på. For ikke å snakke om alle de råd og tips jeg har fått fra alle de kvinnene jeg har ligget med. 

Eller du kvinne som kun har hatt med ditt eget underliv å gjøre, og snakket med venninnene dine om dine kvinnelaget? 

Anonymkode: b2f8f...0b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes ikke er riktig svar her. For alt du vet er personen i andre enden her utdannet gynokolog og vet ekstremt mye mer enn deg, eller så er det en tenåringsgutt som kanskje vet absolutt ingenting... 

Anonymkode: 0aebd...b92

• Liker 5
Skrevet

Jeg har vært i nærkontakt med omtrent like mange vaginaer som peniser, så når jeg legger sammen det og ekspertkunnskapen jeg har som vaginainnehaver og venninners betroelser tror jeg nok at jeg slår deg. 

Skrevet

Greia er at uansett hvor mange vaginaer du har sett og puttet penisen din inn i, så har du null peiling på hvordan det føles å ha en vagina. Du har liksom bare erfart dem fra utsiden og kjent hvordan innsiden føles for deg.
De som vet mest om vaginaer er nok kvinnelige gynekologer og lesbiske kvinner med mye seksuell erfaring. De har både førstehånds og annenhånds erfaring med vaginaer.

Anonymkode: 7370b...431

• Liker 15
Skrevet

En gynekolog vet mest om underliv sånn generelt, men en kvinne kjenner jo sitt eget underliv best av alle. 

• Liker 6
Skrevet

Hvordan forholder du deg til peniser da, TS? Hva om en kvinne påstår at hun har hatt så mange partnere og snakket med så mange kompiser at hun sikkert har mer peiling på penisen din enn deg selv?

• Liker 12
Skrevet

Hvorfor har du måttet være med på så mange legetimer?

• Liker 8
Skrevet

Du har ikke vagina. Alt du vet er ting du har hørt. Sorry altså: men det er skikkelig patetisk med menn som tror de har phd-vaginaer.

Anonymkode: 6fb7f...b3f

• Liker 11
Skrevet

Ingen kjenner mitt underliv, og hva jeg føler når ting blir puttet inn i min vagina, bedre enn meg, uavhengig av hvor mange andre vaginaer de har vært bortpå. 

Akkurat som at jeg IKKE vet hva andre føler under en fødsel, selv om jeg har vært gjennom en selv. 

Jeg kan heller ikke vita hvor vondt andre syns det er å få papercut, selv om keg har vært med andre som har fått det, og fått det selv.

At en voksen mann ikke forstår dette, bekymrer meg ærlig talt litt. Da tenker jeg at man er passe blottet for innsikt. 

• Liker 8
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan forholder du deg til peniser da, TS? Hva om en kvinne påstår at hun har hatt så mange partnere og snakket med så mange kompiser at hun sikkert har mer peiling på penisen din enn deg selv?

Jeg vil faktisk si jeg vet lite om peniser generelt, men en hel del om min egen. 

Tror kvinner som har lekt med mange menn vet mer om peniser enn meg selv. 

Også derfor jeg undrer på om jeg egentlig vet mer om vaginaer enn kvinner flest. Se bort fra de som har studert anatomien og biologien. 

Skrevet
55 minutter siden, visp skrev:

Hvorfor har du måttet være med på så mange legetimer?

Min første samboer hadde underlivsplager, og hun ønsket at jeg var med på alle lege og gynekologiske undersøkelser. 

Gjest KGKonto
Skrevet

Jeg er jomfru men vet mest om vaginaer fordi jeg leser på KG

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min første samboer hadde underlivsplager, og hun ønsket at jeg var med på alle lege og gynekologiske undersøkelser. 

Høres veldig spesielt ut.

Så du måtte ta deg fri fra jobben for å følge samboeren til lege? Jaja, hver sin lyst.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, visp skrev:

Høres veldig spesielt ut.

Så du måtte ta deg fri fra jobben for å følge samboeren til lege? Jaja, hver sin lyst.

Studerte på det tidspunktet, var i begynnelsen av tyveårene. Ikke noe mer spennende enn det. 

Skrevet

Hm, den eneste vagina jeg er interessert i er min egen, og der er jeg ekspert.

Anonymkode: 89528...e8f

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg, en mann I slutten førtiårene med to samboerforhold bak meg på til sammen 18 år, samt at jeg har ligget med godt over hundre kvinner. 

Vært med på en fødsel, to aborter, drøssevis av gynekologiske undersøkelser og andre legekonsultasjoner. Hvor mange timer jeg har snakket med mine to samboere om sine kvinneplager er umulig å gi et tall på. For ikke å snakke om alle de råd og tips jeg har fått fra alle de kvinnene jeg har ligget med. 

Eller du kvinne som kun har hatt med ditt eget underliv å gjøre, og snakket med venninnene dine om dine kvinnelaget? 

Er du Vagina-viteren?

Anonymkode: ba0c4...98d

• Liker 1
Skrevet

Men hva mener du at du vet om vaginaer som ikke alle andre vet? 

Anonymkode: 9d804...cc4

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva mener du at du vet om vaginaer som ikke alle andre vet? 

Har alle samme kunnskap om dette, mener du?

Skrevet
2 timer siden, hind skrev:

Jeg har vært i nærkontakt med omtrent like mange vaginaer som peniser, så når jeg legger sammen det og ekspertkunnskapen jeg har som vaginainnehaver og venninners betroelser tror jeg nok at jeg slår deg. 

Er du gynekolog?

Anonymkode: 85c55...a66

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har alle samme kunnskap om dette, mener du?

Kvinner vet ihvertfall mye om vaginaer og om man har litt helsebakgrunn så har man kunnskap om vaginaer. Så hva er det du kan da som er så spesielt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...