Molla Skrevet 23. mars 2005 #1 Skrevet 23. mars 2005 Her er jenta si som alltid har sagt at hun ikke skulle gifte seg. Og om hun gjorde det så skulle det gjøres på Tinghuset... Vel, nå SKAL jeg gifte meg.... og det i kirken... Og att på til så skal det hele skjer 28 mai i år. Ikke har jeg kjole, alt jeg har er masse rot i hodet mitt.. HJELP !!!!
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2005 #2 Skrevet 23. mars 2005 Oj - det er jo snart det! (Ei uke etter meg! ) Sett deg ned med ei liste over alt du føler trengs å ordnes før dagen - finn ut hvordan dere vil at bryllupsdagen skal være og sett i gang å gjøre evt. bestillinger. Bryllupsforumet her kan sikkert være til stor hjelp om du lurer på noe! Lykke til - dagen blir garantert en stor dag i livet deres, til tross for kort forberedelsestid! K
Molla Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2005 Takk takk.. Jeg har bestillt festlokalet alt. Ble hotell og det er jo kjekt når vi gjør ting så brått som vi gjør. Det verste tror jeg blir kjole.. Får rett og slett bare ta meg fri fra jobb og dra på leting... Å guuuud.... har sommerfugler alt jeg
Martha Stewart Skrevet 23. mars 2005 #4 Skrevet 23. mars 2005 Skjønner godt at du har sommerfugler! :-) Som det ble sagt over her, sett opp en liste over ting som må gjøres. Det viktigste er jo som du sier å få bestilt det som haster, som kirke, festlokale og kjole, men også f.eks fotograf ville jeg bestilt snarlig. Nedprioriter mindre viktige detaljer. Vi har hatt laaang tid å planlegge, men jeg vet at vi kunne gjort det på superkort tid også. Da måtte vi bare tatt litt raskere avgjørelser! Kirken vår er så populær at den måtte bestilles halvannet år i forveien, det var egentlig det som la mest føringer. Lykke til! Og bruk bryllupsforumet her, da kan du få svar på mye som det ellers tar tid å finne ut av på egenhånd...
Gjest Vigdis - ikke innlogget Skrevet 23. mars 2005 #5 Skrevet 23. mars 2005 Print ut en liste fra internett som sier hva du skal gjøre når. Ikke bli stresset av NÅR det skal gjøres... I følge den listen skal man begynne opp til 1 1/2 år i forveien. Helt unødvendig. Men den listen er en fin huskeliste, så du får med deg alle tingene. Begynn på toppen og jobb deg nedover. Du vil få masse ting gjort på veldig kort tid. Lykke til! P.S. Lov meg å IKKE bli stesset. Jeg ble stresset fordi jeg BARE hadde 7 månder - det var jo bare tull. Nå har jeg tulla og jalla i evigheter uten å gjøre noen ting, og jeg føler fortsatt at jeg har et HAV av tid igjen. Men det er lett å bli stresset når man kommer inn på KG og ser hvor langt mange har kommet. Lokaler, kirke er viktig å ha på plass. Klær til deg og gommen + fotograf en fordel å få ordnet snart. Ellers er alt det andre bare detaljstyring som du ordner etter hvert. Pust dypt!
Snutus Skrevet 23. mars 2005 #6 Skrevet 23. mars 2005 Slapp av, dette fikser du fint. Det kan være lurt å bruke litt tid på å sjekke kjoler på nett. Det er lettere om du har en ide om hvordan du ønsker at den skal se ut. Lykke til.
anyvold Skrevet 23. mars 2005 #8 Skrevet 23. mars 2005 Gratulerer så masse! Samme dag som oss, det! Kommer til å gå så fint så!
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2005 #9 Skrevet 24. mars 2005 Vi hadde halvannet år og var rimelig stressa siste uka uansett Slapp av, dette går så bra! Og du...? Gratulerer !!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå