AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #1 Skrevet 28. oktober 2018 Hvordan er du? Tenker du på partner eller egotripp? Osv... Anonymkode: 32d64...b73
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #2 Skrevet 28. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan er du? Tenker du på partner eller egotripp? Osv... Anonymkode: 32d64...b73 Og er du annerledes med partner eller ff/tilfeldig sex? Anonymkode: 32d64...b73
Gjest Overrasket Skrevet 28. oktober 2018 #3 Skrevet 28. oktober 2018 Nei ... jeg kan det å overraske i sengen, da
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #4 Skrevet 28. oktober 2018 Midt på treet. Er ikke veldig glad i å suge men gjør det allikevel en to ganger under økten, men det får holde. Vil de ha mer enn det får de finne noen andre. Er med på div stillinger men ingen anal eller bdsm. Har kun hatt ons/ff. Anonymkode: 7dbe8...e0d
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #5 Skrevet 28. oktober 2018 Bra fordi jeg lett får veldig god seksuell kjemi med folk, fordi jeg har seksuell utstråling og fordi tenningsnivået til partner defor stort sett er veldig høyt. Mindre bra fordi jeg er knotete med fingring og alt jeg gjør med hendene, egentlig. Bedre igjen på å slikke. Bedre igjen på selve knullinga. Mange som har opplevd at stillinger de ikke likte med tidligere partnere har blitt bra med meg. Og flere som aldri har kommet vaginalt før meg. Mindre bra fordi jeg ikke går så langt utenfor normalen. Kan spanke litt og være ganske hard, men ikke så mye kinky utover det. Bedre igjen fordi jeg er spontan. Så...midt på treet? Anonymkode: c736a...a75
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #6 Skrevet 28. oktober 2018 Bra selvom jeg er ganske grønn på foreplay og grinding, vet liksom ikke hva annet jeg bør gjøre og hvordan enn å kline og runke litt. (Evn suge litt men det liker jeg ikke så skjer en gang i halvåret) Anonymkode: 92c1b...e4e
Gjest Mysticgirl Skrevet 28. oktober 2018 #7 Skrevet 28. oktober 2018 Jeg tror jeg er bra, har fått masse tilbakemelding på det, men det kan jo hende de sier det til alle kvinner , så den tar jeg med en klype salt 😂 Men jeg er bra på å styre og ta initiativ under sex. Jeg elsker å pirre han, og ta for meg. At jeg tar styringen og gjør ting på han . Jeg er ikke så bra på å motta som å gi . Ellers så er jeg veldig lett å tilfredstille og det elsker menn.
Aragorn ll Elessar Skrevet 28. oktober 2018 #8 Skrevet 28. oktober 2018 Elendig om jeg tilfredsstiller en kvinne så er det flaks ikke dyktighet,
Drakan Skrevet 28. oktober 2018 #9 Skrevet 28. oktober 2018 Fremstår som en villig dukke, så sjenert i senga. Hørt jeg er god, men personlig vil jeg kalle meg kjedelig. Har alltid holdt meg i seller.
LeneXCII Skrevet 28. oktober 2018 #10 Skrevet 28. oktober 2018 Jeg er ganske sikker på at jeg er en god sexpartner for mannen min, han skryter mye av meg Jeg er temmelig sikker på at han ville gitt uttrykk for det hvis det var noe han var misfornøyd med. Han får avsugning stort sett hver dag samt at vi har god sex ellers.
Gjest Alterego666 Skrevet 28. oktober 2018 #11 Skrevet 28. oktober 2018 Tror jeg scorer bra på å være tilstede og ha fokus på partner, samt foreslår ting litt utenfor allfarvei. Forstår viktigheten av blikkontakt. Enkelte kan bli intimiderte av kinksene mine, og at jeg kan være litt pågående. Jeg har i noen tilfeller ghostet partnere, noe som neppe trekker opp.
Jalp Skrevet 29. oktober 2018 #12 Skrevet 29. oktober 2018 Bra...med den rette partneren. Mest fordi jeg er nysgjerrig på hva hun er ...og hva jeg kan bli sammen med henne.
Skriblerinna Skrevet 29. oktober 2018 #13 Skrevet 29. oktober 2018 Litt vanskelig å vite, siden jeg ikke har noe sammenligningsgrunnlag. Jeg er jo alltid med når jeg har sex... Jeg får tilbakemeldinger på at jeg er veldig bra. Et par ekser savner sex med meg lenge etterpå. Jeg er visst fri og usjenert, noe som gjør det lett å eksperimentere og ha det fint. Lager mye lyd og nyter sex veldig (med rette person vel å merke). Konkluderer med at jeg er ganske god i senga, men jeg har selvfølgelig hatt klønete sex der jeg også bidro til seansen.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #14 Skrevet 29. oktober 2018 Midt på treet. Hørt av noen at jeg er fantastisk i senga, men da tenker jeg at de kanskje er uerfarne som tror det? Vet jeg er god på å suge, og er opptatt av at mannen skal kose seg og ha det deilig. Lager lyd, viser at jeg nyter og kan bli litt verbal så er ikke sjenert sånn sett, men ikke så flink på å ta styring akkurat, kan føle meg keitete og dum når jeg rir (sannsynligvis siden den stillingen ikke gir meg noe). Og sjenert over puppene mine og akne, som også nok trekker ned siden jeg prøver å skjule meg litt, og det vet jeg menn misliker. Anonymkode: e65b9...758
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #15 Skrevet 29. oktober 2018 Jeg er ikke så flink til å ta initiativ; det har jeg også fått beskjed om fra partner. Men: jeg er særdeles lett å tenne, og er med på det meste. Jeg liker å tilfredsstille ham og å se at han nyter. Jeg er tydelig på at jeg nyter i senga, noe som han liker. Jeg er eksperimentell, men litt sjenert når det kommer til å foreslå nye ting, men prøver å bli bedre. Som mange andre har svart: jeg er vel sånn ca midt på treet.. Anonymkode: d2fcd...2a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå