Gå til innhold

Gravid 19+0 uker og ikke fått mage

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid 19+0. Hst enda ikke fått mage. På morgen ser den helt flat ut. Vat på oul sist uke og alt vat bra.

Noen andre her som ikke har fått mage? Veldig spennende hvor stor den blir til slutt.

Anonymkode: b58c6...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange år siden jeg var gravid men min mage begynte ikke å vises ordentlig sånn at andre la merke til den før i 7 mnd. Når jeg var 24-25 uker på vei begynte en olabukse(uten stretch) jeg pleide å bruke før graviditet å bli trang i livet, hadde veldig liten mage hele tiden. Men barnet var helt normalt med 3200 gram ved fødsel. 

Anonymkode: 869af...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mage i uke 34, før det syntes det bare når jeg lå på ryggen. Jeg er 175 og 60 kg. Plutselig midt i uke 34 sank magen og da så det ut som en fotball helt i bunnen av magen. Da kunne jeg endelig puste normalt 😂 Han var 49 cm og 3.1 en uke på overtid :) 

Anonymkode: 6962b...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mage i uke 24, og da var den liten og søt frem til uke 34 da babyen festet seg nedi bekkenet. Da ble den merkelig lav og rund. 

Anonymkode: 67a17...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke mage før rundt 7 måned ca. Hadde veldig liten mage også.. men så det positive i det at det var sikkert lettere for meg å bære magen, og fikk heller ikke noen strekkmerker🙈

Anonymkode: aa07b...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nesten sjalu. Her sluttet buksene å passe i uke 8 (det skal sies at de var litt trange i utgangspunktet, og ble umulige å bruke).

Nå er jeg snart 28 uker og magen ligger godt over gjennomsnittet, hopper nesten ut av gjennomsnittsgrafen på symfysemål.. Babyen er ikke større enn den skal være, men det er kjempetungt..

Nyt det 😊💕

Anonymkode: c7a84...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nesten sjalu. Her sluttet buksene å passe i uke 8 (det skal sies at de var litt trange i utgangspunktet, og ble umulige å bruke).

Nå er jeg snart 28 uker og magen ligger godt over gjennomsnittet, hopper nesten ut av gjennomsnittsgrafen på symfysemål.. Babyen er ikke større enn den skal være, men det er kjempetungt..

Nyt det 😊💕

Hver gang jeg har vært gravid har symfysemålet ligget helt utenfor alt på oversiden av skjemaet, men jeg har ikke fått synlig mage før etter andre trimester var over likevel. Symfysemålet og hvor synlig magen er har ikke nødvendigvis noen sammenheng.

Anonymkode: 039dd...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gravid 19+0. Hst enda ikke fått mage. På morgen ser den helt flat ut. Vat på oul sist uke og alt vat bra.

Noen andre her som ikke har fått mage? Veldig spennende hvor stor den blir til slutt.

Anonymkode: b58c6...6c1

I uke 26 var første gang det syns på meg 😉

Anonymkode: e340e...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I uke 26 var første gang det syns på meg 😉

Gikk opp 9 kg, likevel var babyen min 3300 og 52 lang 😂 skjønner ikke hvordan hn fikk plass 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom ikke magen min før i uke 23/24. 

Var på ultralyd i uke 19 og så flere som

hadde mage og koste på den. Jeg var nesten flat. Så husker følelsen! Bare vent, plutselig hopper den ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 26 og fortsatt liten mage. Ungen er normal strl men jeg får konstant kommentarer på hvor liten magen er og at jeg spiser for lite. Spiser som en hest!! Magen begynte å komme rundt uke 23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hver gang jeg har vært gravid har symfysemålet ligget helt utenfor alt på oversiden av skjemaet, men jeg har ikke fått synlig mage før etter andre trimester var over likevel. Symfysemålet og hvor synlig magen er har ikke nødvendigvis noen sammenheng.

Anonymkode: 039dd...892

Hos meg har det veldig mye å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangs gjetter jeg 😉 etter flere sa så turde vi ikke fortell før etter oul, da viste den ikke i det hele tatt. Først i uke 26 ca viste den litt, uke 28 turde noen å spørre om jeg var gravid. Med nr to viste det fra uke 16, og nå i uke 28 ca er den større enn den noengang ble med nr 1! Håper den stopper nå, men vanligvis er det jo motsatt..... tungt! Så nyt den lille magen, baby har det like fint uansett, men enklere for deg ☺

Anonymkode: b7069...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg spørre hvor høye dere er, dere som ikke får noe særlig mage? Jeg er nemlig veldig lav, så jeg regner meg at jeg får gigantisk mage, siden det ikke er noe særlig plass i høyden inni der 😛

Anonymkode: 15429...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvor høye dere er, dere som ikke får noe særlig mage? Jeg er nemlig veldig lav, så jeg regner meg at jeg får gigantisk mage, siden det ikke er noe særlig plass i høyden inni der 😛

Anonymkode: 15429...6d9

Mamma fikk mage i uke 26, men da ble den til gjengjeld gigantisk. Hun er 148. 

Anonymkode: 67a17...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som førstegangs fikk jeg ikke ordentlig mage før etter uke 30. Så litt tjukkere ut bare. Nå er jeg 14 uker på veg med nr. 2 og magen er på god veg allerede.

Anonymkode: 0f899...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var oppblåstfrem til uke 23-5, så kom magen mye mer rundt uke 26. Da jeg første for 4 uker siden trodde «alle» jeg var kun i 6. Måned omtrent. Selv ei på sykehuset kommenterte magen. 

Ikke alle som får stor mage :) 

Anonymkode: 74498...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...