Gå til innhold

Kalendertips - gutt 12 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips til hva jeg kan putte i kalenderen til en gutt på snart 12 år. Har kjøpt alt til søsteren kalender og det går i godteri, sminke/hår-stæsj, ansiktsmasker etc. 

Jeg trenger tips til hva jeg kan putte i kalenderen til broren, godteriet er kjøpt, så det er til de resterende dagene jeg mangler, og det skal ikke være store, dyre ting. Han liker fotball og technic-lego, men av sistnevnte er det jo de største og mest avanserte som er interessen, eksempelvis porchen og bugattien, det er liksom ikke vits å dele opp noen liten-eske bare for å gjøre det. 

Vil gjerne ha tips om hva dere putter i kalenderen til guttene. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderer å noen dager lage hjemmelagde verdikort til steam/PlayStation-store til min gutt som er lite interessert i dilldall. Tenker 10-30 kroner i verdi på dem. 

Anonymkode: 3d3a6...249

Skrevet

Jeg putter i noen 20-kroninger, klinkekuler, hjemmestrikkede votter og lue, en kul truse, tusjer (deler opp), små lego-poser. Han her er litt yngre da, 8 år. 

Skrevet

Hvilke interesser har han?

Anonymkode: a8f4f...d07

Skrevet

Griseflax. Sånne skrapelodd, koster 10,- og kan vinne inntil 10 000,-

Skrevet

Flaks lodd, sjokolade, FIFA poeng han kan samle opp

Skrevet

Ansiktsmaske til 12-åring? Kroppspresset skal begynnes tidlig, ja. "Her er ansiktsmaske slik at du kan få fin hud, min kjære datter"

Anbefaler anabole steroider til gutten. Likestilling, vettu

Anonymkode: b9cd9...e72

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ansiktsmaske til 12-åring? Kroppspresset skal begynnes tidlig, ja. "Her er ansiktsmaske slik at du kan få fin hud, min kjære datter"

Oida, du følger ikke helt med på trendene du.

• Liker 1
Skrevet
På 29.10.2018 den 16.50, AnonymBruker skrev:

Nå skrev jeg ikke at søsteren var 12 da ;) 

Skrevet
På 29.10.2018 den 15.11, AnonymBruker skrev:

Hvilke interesser har han?

Fotball og technic lego (men han liker kun de store svindyre, sånn som porsche og bugatti til 3-4000kr eska)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...