AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #1 Skrevet 28. oktober 2018 Noen andre enn meg som ser denne på Netflix? Hadde hørt at den var bra, men lite om handlingen ellers, så hadde ikke de store forhåpningene da jeg begynte. Men FOR en serie, den har jo alle komponenter for å bli limt til skjermen! Hva syns dere om serien? Anonymkode: 11247...c10 3
Gjest devy79 Skrevet 28. oktober 2018 #2 Skrevet 28. oktober 2018 Hei, jeg svelget alle episodene her forrige uke 😄 Fantastisk bra serie; BBC leverer igjen! Dette var noe av det bedre jeg har sett siden The Fall.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #3 Skrevet 28. oktober 2018 Holdt på å droppe den da jeg syntes det tok litt vel lang tid før den ble spennende, men nå liker jeg den. Anonymkode: c8c34...717 2
fresia Skrevet 28. oktober 2018 #4 Skrevet 28. oktober 2018 3 timer siden, devy79 skrev: Hei, jeg svelget alle episodene her forrige uke 😄 Fantastisk bra serie; BBC leverer igjen! Dette var noe av det bedre jeg har sett siden The Fall. The Fall er favoritten min også. Har begynt på Bodyguard nå og liker det jeg ser
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #5 Skrevet 28. oktober 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen andre enn meg som ser denne på Netflix? Hadde hørt at den var bra, men lite om handlingen ellers, så hadde ikke de store forhåpningene da jeg begynte. Men FOR en serie, den har jo alle komponenter for å bli limt til skjermen! Hva syns dere om serien? Anonymkode: 11247...c10 Kommer denne på noen norske TV-kanaler snart? Anonymkode: a68a8...5c6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #6 Skrevet 28. oktober 2018 Jeg syns de tre første episodene var kjempebra, men så tapte den seg siste del dessverre. Tror kanskje jeg hadde litt for høye forventninger siden den hadde fått så bra anmeldelser. Ville gitt den en sterk 4er. Anonymkode: 9e514...2fc
LetsPlay Skrevet 30. oktober 2018 #7 Skrevet 30. oktober 2018 Noe av det beste jeg har sett på tv på leeenge. Men irriterte meg litt at han som spilte David Budd lignet litt for mye på Robbie Williams og/eller John Stamos (fra Full House)....kanskje en kombinasjon av de begge .Synes jeg da
Gjest devy79 Skrevet 30. oktober 2018 #8 Skrevet 30. oktober 2018 3 timer siden, LetsPlay skrev: Noe av det beste jeg har sett på tv på leeenge. Men irriterte meg litt at han som spilte David Budd lignet litt for mye på Robbie Williams og/eller John Stamos (fra Full House)....kanskje en kombinasjon av de begge .Synes jeg da Hehe!Den så ikke jeg da men. Synes han var fryktelig kjekk jeg 🤩😍😍😍
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #9 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg synes den var fryktelig dårlig, har gitt opp etter episode 3 - eller var det 4. Kjedelig, usannsynlig, full av plot-hull. Se heller Le Bureau. Anonymkode: e54b3...5d4 2
Soulless Skrevet 30. oktober 2018 #10 Skrevet 30. oktober 2018 6 timer siden, LetsPlay skrev: Noe av det beste jeg har sett på tv på leeenge. Men irriterte meg litt at han som spilte David Budd lignet litt for mye på Robbie Williams og/eller John Stamos (fra Full House)....kanskje en kombinasjon av de begge .Synes jeg da What? Irriterer det deg når du ser han som Robb Stark i game of thrones også?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #12 Skrevet 31. oktober 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes den var fryktelig dårlig, har gitt opp etter episode 3 - eller var det 4. Kjedelig, usannsynlig, full av plot-hull. Se heller Le Bureau. Anonymkode: e54b3...5d4 Smak og behag....og alle serier har plot-hull i varierende grad ....jeg likte ikke Le Bureau....ikke er jeg noe spesielt glad i det franske språket heller. Anonymkode: f0c67...0aa 2
LetsPlay Skrevet 31. oktober 2018 #13 Skrevet 31. oktober 2018 15 timer siden, Soulless skrev: What? Irriterer det deg når du ser han som Robb Stark i game of thrones også? Det blir litt annerledes da.....at en skuespiller har forskjellige roller er ikke "problemet" ,da kunne jeg ikke sett på tv i det hele tatt. Men ser jeg en annen serie der en person ligner veldig på han som spilte Stark i GOT så kan det bli litt irriterende ja.
Soulless Skrevet 31. oktober 2018 #14 Skrevet 31. oktober 2018 6 timer siden, LetsPlay skrev: Det blir litt annerledes da.....at en skuespiller har forskjellige roller er ikke "problemet" ,da kunne jeg ikke sett på tv i det hele tatt. Men ser jeg en annen serie der en person ligner veldig på han som spilte Stark i GOT så kan det bli litt irriterende ja. Men irriterer du deg over at han ser ut som en blanding av de skuespillerne i alt han spiller i, eller er det spesifikt for den rollen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå