AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #1 Skrevet 28. oktober 2018 Selv om jeg nå er på mitt 2. år sliter jeg fortsatt litt med hvordan jeg skal legge opp studiehverdagen, og er derfor interssert i å høre hvordan andre gjør det. Særlig dere med en god del egenstudie. Anonymkode: cfeba...76b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #2 Skrevet 28. oktober 2018 Først ville jeg ha lagt opp en plan på hvor mange timer i uken som går til andre ting enn selvstudium. Hvor mye tid bruker du på transport, undervisning, kollokvie, jobb, trening, vervsarbeid etc? Hvor mye tid ønsker du skal gå til fritid? Etter dette sitter du igjen med hvor mange timer du har til egenstudium som du fordeler utover dagene. Liker du å ta lange økter eller er du mest effektiv når du jobber i kortere perioder? Jobber du best på morgenen, ettermiddag eller kveld? Etter å ha funnet strukturen i uken/dagen må du starte med å se på hvordan du jobber best samt hva du skal prioritere når du studerer. Alle bør ha en prioriteringsliste, siden de fleste studenter overvurderer hva de klarer å komme seg gjennom i løpet av en økt. Anonymkode: 18b26...4fa
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #3 Skrevet 28. oktober 2018 Står opp tidlig, rundt 5 og spiser frokost, før jeg stikker avgårde for å trene. Jeg er hjemme ca 7. Dusjer, fikser meg og drar til skolen (lunsj lager jeg dagen før). Kommer hjem fra skolen rundt 16-17, lager middag, slapper av og leser 2-3 timer. Har en del A og B, og selvfølgelig noen C og en D Anonymkode: 27f0b...3bf
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #4 Skrevet 4. november 2018 På 28.10.2018 den 15.41, AnonymBruker skrev: Står opp tidlig, rundt 5 og spiser frokost, før jeg stikker avgårde for å trene. Jeg er hjemme ca 7. Dusjer, fikser meg og drar til skolen (lunsj lager jeg dagen før). Kommer hjem fra skolen rundt 16-17, lager middag, slapper av og leser 2-3 timer. Har en del A og B, og selvfølgelig noen C og en D Anonymkode: 27f0b...3bf Takk, står opp ganske tidlig selv, så har vurdert det å trene på morgenen, men føler ofte for en økt midt på dagen, men føler det ødelegger sånn for studierytmen, så er så usikker på hvordan jeg faktisk bør gjøre det. Har prøvd litt forskjellig, men føler liksom ikke at noe fungerer helt. Anonymkode: cfeba...76b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå