AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #1 Skrevet 28. oktober 2018 ...en stund, et par dager eller mer f eks, overrasker du vedkommende, eller gjør noe spesielt seksuelt for han/henne? Anonymkode: 0f974...461
NancyDrew Skrevet 28. oktober 2018 #2 Skrevet 28. oktober 2018 Bruker å tappe opp deilig varmt vann med såpe. Tar frem håndduken og legger den og alt som trengs ved siden av. Kysser han så på munnen, og gir han et dask bak. ... Og sender han så oppvaskkosten. 15
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #3 Skrevet 28. oktober 2018 5 minutter siden, NancyDrew skrev: Bruker å tappe opp deilig varmt vann med såpe. Tar frem håndduken og legger den og alt som trengs ved siden av. Kysser han så på munnen, og gir han et dask bak. ... Og sender han så oppvaskkosten. Sexy! Hadde fått ståkuk av det. Må aldri komme med oppvaskkosten.🤣 Anonymkode: 881d6...7cc
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #4 Skrevet 28. oktober 2018 Gjorde det mye før. I det siste har vi heller hatt en vanlig kveld med masse klining og teasing og virkelig bygget opp spenningen! Blir litt som å date igjen, og gjør at følelsen av at det er lenge siden og at det er litt "nytt" sitter i mye lengre. Anonymkode: 1c96f...20e
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #5 Skrevet 28. oktober 2018 Nop. Er vel mer vemodig for at jeg ikke er alene lenger😅 Anonymkode: 44ee2...664
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #6 Skrevet 28. oktober 2018 Ikke av et par dager men en uke og mer pleier jeg å åpne døren pyntet i kjole og lekker sminke, ha god middag klar, rent hjem med duftlys og nytt sengetøy. Noen ganger har jeg hatt på sexy undetøy eller gått å dusjet før leggetid og kommet ut i kostyme for striptease og sex men han er sliten når han har vært på tur så sluttet med det og lar han heller få slappe av og lade opp nå Anonymkode: d359f...8b5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #7 Skrevet 30. oktober 2018 Her i huset trengs ikke noe sånt. Om jeg hadde møtt han i døra med sexy undertøy eller full pysj, sovesveis og tøfler, han hadde blitt tent uansett 😊 bruker å ha kosekveld da, med film, nussing og armkrok-kos i sofaen. Siden det er unger i huset også, så venter vi med andre ting til de er i seng 😉 Anonymkode: 4e559...3e8
Missfitness Skrevet 30. oktober 2018 #8 Skrevet 30. oktober 2018 På 28.10.2018 den 14.37, AnonymBruker skrev: ...en stund, et par dager eller mer f eks, overrasker du vedkommende, eller gjør noe spesielt seksuelt for han/henne? Det behøver jeg ikke, han "hiver" seg gjerne over meg ved først anledning 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #9 Skrevet 30. oktober 2018 Før brukte hun å lage god mat, stearinlys og god stemning, pent undertøy og litt sexy klær. Spise sammen og høre hvordan vi hadde hatt det, god stemning og gode samtaler...romantikk og sex Nå er det mest Heihei fra godstolen, sliten «kosedress» og hvis jeg er heldig, noe rester jeg kan varme meg i mikroen. SATANS NETFLIX !!! 🤬 Anonymkode: 7d764...377 2
Trolltunge Skrevet 30. oktober 2018 #10 Skrevet 30. oktober 2018 1 time siden, Missfitness skrev: Det behøver jeg ikke, han "hiver" seg gjerne over meg ved først anledning Samme her. Er det dager det virkelig ikke er behov for noe ekstra krydder så er det når vi har vært noen dager fra hverandre. 1
Missfitness Skrevet 30. oktober 2018 #11 Skrevet 30. oktober 2018 1 minutt siden, Trolltunge skrev: Samme her. Er det dager det virkelig ikke er behov for noe ekstra krydder så er det når vi har vært noen dager fra hverandre. Veldig godt poeng, er som med mat; sulten er det beste krydder! 2
Elaine Marley Skrevet 30. oktober 2018 #12 Skrevet 30. oktober 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå